  • 1. Data: 2004-12-17 19:49:55
    Temat: wymeldowanie HELP!!!!!!!!
    Od: Marcin <m...@p...onet.pl>

    WITAM

    Mam taki problem, byłem z laską i ja zameldowałem w moim mieszkaniu, (mamy
    dziecko) mam problem nie wiem jak ją wymeldowac.

    prosze o pomoc
    Dawid

  • 2. Data: 2004-12-17 20:01:37
    Temat: Re: wymeldowanie HELP!!!!!!!!
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Mam taki problem, byłem z laską i ja zameldowałem w moim mieszkaniu, (mamy
    > dziecko) mam problem nie wiem jak ją wymeldowac.

    A mieszka u Ciebie nadal?

  • 3. Data: 2004-12-18 00:11:27
    Od: "pmozczsai" <p...@p...onet.pl>

    dlaczego pytasz czy mieszka?
    ma to jakieś znaczenie?
    bo ja mam podobny problemik
    i już nie mieszka od 3 miesięcy?
    mogę ją wymeldować?
    czy musi być jakaś jej pisemna zgoda?

  • 4. Data: 2004-12-18 00:19:57
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pmozczsai" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Znaczenie ma kardynalne. Bo jak mieszka, to należy najpierw spowodować, by
    nie mieszkała. By wymeldować z urzędu musi nie mieszkać 6 miesięcy.

  • 5. Data: 2004-12-18 00:24:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    pmozczsai wrote:
    > dlaczego pytasz czy mieszka?
    > ma to jakieś znaczenie?

    Zasadnicze. Meldunek to ponformowanie 'państwa', gdzie dany obywatel
    przebywa.

    > bo ja mam podobny problemik
    > i już nie mieszka od 3 miesięcy?
    > mogę ją wymeldować?

    Nie tyle możesz, ile musisz (zakładam, że jesteś głównym lokatorem).

    > czy musi być jakaś jej pisemna zgoda?

    Nie. Jeśli nie chce dobrowolnie się wymeldować, wystarczy że złożysz na
    nią donos, że złamała ustawę o ewidencji ludności. Możesz też w urzędzie
    gminy złożyć wniosek o wymeldowanie z urzędu, ale to już wymaga
    wykosztowania się na znaczki skarbowe (na początek).

  • 6. Data: 2004-12-20 18:12:10
    Od: He(R)Sk <silk@.poczta.onet.pl>

    On Fri, 17 Dec 2004 20:49:55 +0100, Marcin <m...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Mam taki problem, byłem z laską i ja zameldowałem w moim mieszkaniu, (mamy
    > dziecko) mam problem nie wiem jak ją wymeldowac.

    z doswiadczenia - czeka cie droga przez meke.
    jezeli nie mieszka i nie mozna ustalic miejsca pobytu
    sprawa jest prostsza, jezeli mieszka - problem, zwlaszcza,
    ze macie dziecko. jest zima. w kazdym przypadku musisz sie
    napisac i anchodzic by sprawe przepchnac przez sady i urzedy.
    kiedy juz bedziesz zapadnie wyrok i bedziesz miec klauzule
    mozesz powiedziec, ze za toba polowa drogi...

    HeSk

    " Nieprawdą jest, jakoby Internet był ziemią niczyją

    * Przedstawione tu opinie maja charakter prywatny i nie maja zadnego
    zwiazku (jak by chcieli niektorzy) z jakakolwiek instytucja publiczna.
    * My personal opinions are just mine.