  • 1. Data: 2004-12-17 19:31:51
    Temat: Zaniechanie adwokata?
    Od: Maciej <m...@t...nospam.pl>

    Temat jest taki. Prawdopodobnie adwokat nie dolaczyl do akt sprawy
    istotnego dokumentu, ktory mozliwe, ze wplynalby na wyrok Sadu (sprawa
    rozwodowa). Sad wydal wyrok niekorzystny (wczoraj). Czy moge cos z tym
    zrobic?
    Maciej

  • 2. Data: 2004-12-18 07:05:50
    Temat: Re: Zaniechanie adwokata?
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik Maciej napisał(a) w wiadomości
> [...]
    > istotnego dokumentu, ktory mozliwe, ze wplynalby na wyrok Sadu (sprawa
    > rozwodowa). Sad wydal wyrok niekorzystny (wczoraj). Czy moge cos z tym

    Apelacja.
    A na adwokata skarga do Okręgowej Rady Adwokackiej.

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-12-20 20:42:45
    Od: Maciej <m...@t...nospam.pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > użytkownik Maciej napisał(a) w wiadomości

    > Apelacja.
    > A na adwokata skarga do Okręgowej Rady Adwokackiej.
    >
    > --
    > JOHNSON :)

    Nie mam sily ani ochoty sadzic sie z adwokatem. W kazdym razie chodzi mi
    o sama idee. Czy podczas apelacji moge "dorzucic" cos, co zostalo z
    takich czy innych wzgledow pominete. Bo w sumie apelacja to zaskarzenie
    wyroku, czyz nie? A Sad wydal wyrok na podstawie tego, co wiedzial, a
    napewno nie na podstawie tego, czego NIE wiedzial. Czy wogole w takiej
    sytuacji mam podstaw do apelacji, i czy nie wyjde na glupka, ze nie
    dopilnowalem,z eby wsyztskie istotne dokumenty wyladowaly w sadzie?
    Maciej

  • 4. Data: 2004-12-21 17:50:29
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Maciej" <m...@t...nospam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sytuacji mam podstaw do apelacji, i czy nie wyjde na glupka, ze nie
    > dopilnowalem,z eby wsyztskie istotne dokumenty wyladowaly w sadzie?

    Zawsze możesz spróbować, ale nie nastawiaj się nadto na sukces. Trzeba się
    było o to martwić w pierwszej instancji, bo w drugiej można przedstawiać
    tylko takie dowody, których nie mogło się przedstawić w pierwszej lub nie
    były wówczas potrzebne. A jeśli nieprzedstawienie wynika z wtopy adwokata,
    to niestety nie jest to okoliczność usprawiedliwiająca stronę.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko