  • 1. Data: 2004-12-17 18:50:20
    Temat: 22% za internet - kto moze odpisac?
    Od: "Seki Hope Tristan" <s...@U...TOamigo.pop.pl>

    Uchwalony zostal 22% podatek od uslug internetowych. Bedzie jednak mozna
    odpisywac go od PIT. Niby moga wszyscy ale.. moj ojciec ma wlasna mala
    firme i z tego co wiem nie moze odpisywac. Moja mama jest aktualnie
    bezrobotna. Ja sam studiuje. Czy ktorekolwiek z nas moze robic odpisy?
    Siostra wspominala mi cos, ze kiedys chyba studenci byli zwalniani z podatku
    czy jakos tak.

    Seki | Hope | Tristan

  • 2. Data: 2004-12-17 22:39:24
    Temat: Re: 22% za internet - kto moze odpisac?
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 17 Dec 2004 19:50:20 +0100, Seki Hope Tristan naskrobał(a):

> [...]
    > Siostra wspominala mi cos, ze kiedys chyba studenci byli zwalniani z podatku

    Coś ostro mieszasz. Twój ojciec ma firmę wiec odpisuje juz całe 22% VATu i
    to od razu nastomiast osoby nieprowadzące DG 19% i to dopiero po roku.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-12-18 11:02:55
    Od: "Seki Hope Tristan" <s...@U...TOamigo.pop.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > Coś ostro mieszasz. Twój ojciec ma firmę wiec odpisuje juz całe 22% VATu i
    > to od razu nastomiast osoby nieprowadzące DG 19% i to dopiero po roku.

    Jesli ojciec ma karte podatkowa to tez moze rozliczac PIT?

    Seki | Hope | Tristan

  • 4. Data: 2004-12-19 00:39:51
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 18 Dec 2004 12:02:55 +0100, Seki Hope Tristan naskrobał(a):

    > Jesli ojciec ma karte podatkowa to tez moze rozliczac PIT?

    Nie mam zielonego pojęcia ale IMO odliczenie dotyczy osób fizycznych
    nieprowadzących DG. Poza tym ojciec chyba może być na karcie oraz VATowcem
    i odliczać od razu VAT oczywiście pod warunkiem że umowa została podpisana
    jako DG i dotyczy tejże DG. Precyzyjniej odpowiedzą na pl.soc.prawo.podatki