  • 1. Data: 2004-12-17 18:43:17
    Temat: zatrudnienie na stale
    Od: "Hanna " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    W 2003 roku bylam zatrudniona w firmie na umowe na czas okreslony. Byly to
    dwie umowy trzymiesieczne. Niestety nie dostalam do podpisania kolejnej
    umowy, gdyz nie bylo pieniedzy na moj etet. Teraz dostalam propozycje pracy w
    tejze firmie. Czy znowu czeka mnie umowa probna, czy jako trzecia z kolei z
    ta firma bedzie to juz umowa na stale?

    Pozdrawiam
    Hania

  • 2. Data: 2004-12-17 19:13:40
    Temat: Re: zatrudnienie na stale
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Hanna napisał(a):
> [...]
    > tejze firmie. Czy znowu czeka mnie umowa probna, czy jako trzecia z kolei z

    Jeżeli pomiędzy końcem ostatniej umowy a poczatkiem nowej upłyneło ponad
    30 dni to umowy liczy sie od poczatku.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 3. Data: 2004-12-21 07:56:48
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <j...@B...tlen.pl>

    On Fri, 17 Dec 2004 20:13:40 +0100, Maddy <m...@e...com.pl> wrote:

    >Jeżeli pomiędzy końcem ostatniej umowy a poczatkiem nowej upłyneło ponad
    >30 dni to umowy liczy sie od poczatku.

    No i ten przepis zaczął obowiązywać dopiero po naszym wstąpieniu do
    UE.

    3mcie się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski