    From: boguslaw <b...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wymeldowanie
    Date: Wed, 30 Nov 2005 10:16:40 +0100

    Kasia napisał(a):
    > Otóż sprawa jest skomplikowana i to bardzo. Byłam zameldowana POD INNYM
    > ADRESEM.Babcia zeby chronić siebie zameldowala mnie pod 17/10 ,zeby trzymac
    > dla siebie miejsce ,a fizycznie zamieszkuje piętro nizej 17/8.Teraz kiedy dziadek
    > jest umierajacy ,czego babcia sie niesopodziewała tak szybko chce zyskać dwa
    > mieszkania ,chcąc mnie wyrzucić. Po prostu idtne krętactwo. Dlatego ja muszę
    > teraz coś zrobić. A dziadek zgadza się na wszystko co ona mówi i chce robić. Także
    > ja jestem sama.

    Coś tu nie gra...
    Nie można było utrzymac dla siebie dwóch mieszkań "lokatorskich",
    jeśli nic się nie zmieniło, nadal nie mozna..

    Z babciami to różnie bywa, ale najlepiej to się spróbować pogodzić..
    Pamiętaj, ze prawo lokatorskie spółdzielcze niejest zbywalne, więc babci
    będzie trudno dwa mieszania "utrzymac".

    postaraj się o jakies dowody, że twoje zameldowanie eni jest fikcyjne,
    że tam mieszkasz..i negocjuj z Babcia o co jej tan NAPRAWDĘ chodzi,
    bo pewne est, że nei mają obowiązku cię obdarować,
    chioć normalnie to dziadkowie CHCĄ obdarowywać wnuki.

    (może masz konkurencję ?)

    Bogusław