  • 11. Data: 2002-11-18 08:36:00
    Temat: Re: wyimaginowany wypadek
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > No właśnie a zatrzymanie w miejscu niedozwolonym jest wykroczeniem.

    jasnowidz? skad wiesz, ze za to byl mandat?a gdyby nawet o stanie wyzszej
    koniecznosci slyszales?zapoznaj sie z postem Roberta Tomasika

    a skad takie madrosci?!!!?
    ssj5

  • 12. Data: 2002-11-19 07:28:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ssj5" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jasnowidz? skad wiesz, ze za to byl mandat?

    Błyśnij mądrością i pomyśl za co mógł być. Oczywiście na podstawie
    pierwszego posta.No strzelaj.

    a gdyby nawet o stanie wyzszej
    > koniecznosci slyszales?zapoznaj sie z postem Roberta Tomasika

    Zapoznałem się .Żadnych konkretów.Zresztą nie o tym mówiłem.

    > wyjaśnianie okoliczności.
    > >
    > a skad takie madrosci?!!!?

    Z życia sądu rejonowego a także ustawy którą zresztą znasz i cytowałeś.
    "Prawomocny mandat karny podlega uchyleniu, jeżeli grzywnę
    nałożono za czyn niebędący czynem zabronionym jako wykroczenie. "

    I nie próbuj tego interpretować na "chłopski rozum".Sąd sprawdza czy czyn za
    który mandat nałożony został jest wykroczeniem a nie wyjaśnia tego czy
    sprawca go popełnił czy też nie.Liczy się wpis w mandacie i kwita.Mandat
    podpisuje osoba dorosła i wie co robi.Chyba że przyjął mandat za brak
    apteczki na rowerze.I właśnie dlatego istnieje możliwość odwołania.

    Leszek

    GG 1631219

  • 13. Data: 2002-11-19 11:06:05
    Od: "elektro" <p...@a...waw.pl>

    No to w końcu poczytałem sobie coś mądrego.
    Bardzo dziękuję za te posty.

    Znajoma się już nieco uspokoiła a dziecko przestało wymiotować.
    Było dość mocne zaziębienie ale już jest lepiej.
    A co do całego zajścia to jest to ewidentna nauczka na przyszłość.

    Dzięki za odpowiedzi... pozdrawiam.

  • 14. Data: 2002-11-19 15:36:33
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Błyśnij mądrością i pomyśl za co mógł być. Oczywiście na podstawie
    > pierwszego posta.No strzelaj.

    wystarczy, ze ty strzeliles.lsni od ciebie jak od sloneczka

    > a gdyby nawet o stanie wyzszej
    >
    > Zapoznałem się .Żadnych konkretów.Zresztą nie o tym mówiłem.

    umiejetnosc czytania posiadles, ale procz tej umiejetnosci wazna jest
    rowniez umiejetnosc zrozumienia tego co sie czyta. ale pracuj nad soba,
    dobrze ci idzie.

> [...]
    > podpisuje osoba dorosła i wie co robi.Chyba że przyjął mandat za brak
    > apteczki na rowerze.I właśnie dlatego istnieje możliwość odwołania.

    pomysl logicznie nad bzdura ktora napisales.polecam kpow oraz kw. wiele
    mozesz sie nauczyc. dedykuje ci wspanialy cytat. wez go do serca
    "Mój Boże, spraw abym milczał, dopóki się nie upewnię, że naprawdę
    mam coś do powiedzenia"

    ssj5
    EOT gadaj juz sam ze soba

  • 15. Data: 2002-11-20 11:21:21
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > EOT gadaj juz sam ze soba

    Lepsze to niż dyskusja z niedouczonym krawężnikiem.

    Leszek

    GG 1631219

  • 16. Data: 2002-11-20 19:42:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    | Lepsze to niż dyskusja z niedouczonym krawężnikiem.

    Które lepsze, bo nie łapię?