  • 1. Data: 2002-11-15 18:25:18
    Temat: co zrobić hackerowi
    Od: "Gryzoń" <n...@f...onet.pl>

    Co grozi osobie, która włamuje się do cudzych komputerów?
    Dokładniej chodzi o przechwytywanie wiadomości e-mail.
    Ktoś włamał się do mojej skrzynki, przejął korespondencję i zmienił hasło.
    Po założeniu przeze mnie kolejnej skrzynki na innym portalu sytuacja się
    ponowiła.
    Dowiedziałam się już co to za osoba (zdobyłam jej mail, imię i nazwisko),
    ale to wszystko.
    Proszę o jakąkolwiek podpowiedź, jakie konsekwencje może ponieść ta osoba za
    włamywanie i zmianę haseł do moich skrzynek e-mail.

    Pozdrawiam
    A.

  • 2. Data: 2002-11-17 10:28:36
    Temat: Re: co zrobić hackerowi
    Od: "Fundacja Kidprotect" <f...@k...pl>

    Użytkownik "Gryzoń" <n...@f...onet.pl> napisał
> [...]
    > ponowiła.
    > Dowiedziałam się już co to za osoba (zdobyłam jej mail, imię i nazwisko),

    Prosze o pilny kontakt na priv. Mysle, ze sprawa jest do latwego,
    bezplatnego (co istotne) i w pelni legalnego zalatwienia.

    Pozdrowienia,
    Kuba

    --
    Fundacja Kidprotect - swiat przyjazny dzieciom
    www.kidprotect.pl

  • 3. Data: 2002-11-17 11:42:44
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    W artykule <ar7r8f$atr$1@szmaragd.futuro.pl> Fundacja Kidprotect napisał(a):
    > Użytkownik "Gryzoń" <n...@f...onet.pl> napisał
    >
    > Prosze o pilny kontakt na priv. Mysle, ze sprawa jest do latwego,
    > bezplatnego (co istotne) i w pelni legalnego zalatwienia.

    Tzn?
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2002-11-18 17:20:27
    Od: "Fundacja Kidprotect" <f...@k...pl>

    Tzn. skierowania sprawy do odpowiednich osob w odpowiedniej instytucji,
    ktora zajmuje sie sciganiem przestepcow :-)

    Kuba