  • 1. Data: 2004-02-10 12:16:23
    Temat: wydawnictwo Zielona Sowa
    Od: "Rafał Michalski" <s...@w...krakow.pl>

    Witam serdecznie wszystkich grupowiczów.

    Poszukuję ludzi oszukanych, oszukiwanych i takich, dla których nieuczciwe
    praktyki wydawnictwa Zielona Sowa zagrażają ich dobrom osobistym. Ja jestem
    oszukanym autorem, na którym wydawnictwo usiłuje wywrzeć presje szkalując
    moje dobre imię w miejscu pracy, chcąc abym odstąpił od zagwarantowanego
    umową wynagrodzenia. Z uwagi na proces sądowy, który zamierzam wytoczyć
    wydawnictwu oraz duże zainteresowanie mediów, (wiedząc skądinąd, że nie
    jestem odosobnionym przypadkiem) poszukuję innych ludzi w podobnej sytuacji.

    Odpowiedzi proszę nadsyłać na mój adres prywatny s...@w...krakow.pl

    dr Rafał Michalski

  • 2. Data: 2004-02-10 12:22:14
    Temat: Re: wydawnictwo Zielona Sowa
    Od: "Maelstorm Mephisto" <m...@o...pl>

    Kiedyś byłem na praktyce w Sądzie w Krakowie
    to akurat trafiłem na sprawę przeciw nim. Byli reprezentowani przez Traple
    ale nawet to im nie pomogło bo wkurzali sędziego dogadywkami i obrażaniem
    powoda :)

  • 3. Data: 2004-02-10 18:24:02
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Rafał Michalski w wiadomości
    <news:c0ai2s$a2e$1@galaxy.uci.agh.edu.pl> powiedział(a) co następuje:

    > Poszukuję ludzi oszukanych, oszukiwanych i takich, dla których nieuczciwe
    > praktyki wydawnictwa Zielona Sowa

    Co tam Zielona Sowa, jest takie wydawnictwo we Wrocławiu, to są dopiero
    jazdy :(((

    --
    Olgierd
    "Pojednanie człowieka z samym sobą - najbardziej celna definicja

  • 4. Data: 2004-02-11 00:11:19
    Od: neco <h...@-...poprostu.net>

    Dnia 2004-02-10 13:16, Użytkownik Rafał Michalski napisał:

    > Witam serdecznie wszystkich grupowiczów.
    >

    > Poszukuję ludzi oszukanych, oszukiwanych i takich, dla których nieuczciwe
    > praktyki wydawnictwa Zielona Sowa zagrażają ich dobrom osobistym. Ja jestem
    Może trochę z innej beczki - ale Zielona Sowa zagraża mojemu dziecku :-)
    tzn wydają m.in. bajki dla małych dzieci (takie "tekturowe" książeczki),
    ale te bajki które tam są to jakiś koszmar mający tylko wspólny tytuł z
    tym co ja znam z dzieciństwa!.. wrr