  • 1. Data: 2004-02-10 10:33:03
    Temat: Faktura VAT - niezaksiegowana na czas - co robic?
    Od: "Arel" <z...@w...pl>

    Moj Klient zgubil fv sprzed kilku miesiecy (wiecej niz 3).
    Nie zaksiegowal jej do dzis.
    Ja ta fv dawno zaksiegowalem i zaplacilem od niej VAT.
    Jak klient moze z tego wybrnac?
    Jak moze wliczyc moja fakture w koszty? Jak odzyskac VAT?

    Bede wdzieczny za pomoc.

  • 2. Data: 2004-02-10 10:42:35
    Temat: Re: Faktura VAT - niezaksiegowana na czas - co robic?
    Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arel" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jak klient moze z tego wybrnac?
    > Jak moze wliczyc moja fakture w koszty? Jak odzyskac VAT?

    Duplikat....

    Pozdr

  • 3. Data: 2004-02-10 14:16:58
    Od: t...@o...pl<t...@o...pl>

    Na miejscu klienta poprosilbym o duplikat i VAT naliczony odliczyl w
    biezacym miesiacu (tzn.w miesiacu otrzymania faktury) i koszty tez
    zaksiegowal w biezacym. Problem bylby chyba gdyby to byla faktura
    za media. Wowczas VAT chyba mozna bylo tylko odliczyc w miesiacu, w
    ktorym byl wyznaczony termin platnosci. Ale nie jestem pewny tego
    rozwiazania :(

    -> http://usenet.pomocprawna.info