  • 1. Data: 2004-02-10 12:21:39
    Temat: ZUS - jaka stawka bazowa na 2004 rok
    Od: "Marian" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jaka jest najnowsza stawka bazowa do wyliczania emerytury? Podobno jest już
    znana od dwóch dni, ale nie mogę jej znaleźć na stronach ZUS.

  • 2. Data: 2004-02-10 18:21:47
    Temat: Re: ZUS - jaka stawka bazowa na 2004 rok
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:c0aici$8ek$1@inews.gazeta.pl...
    > Jaka jest najnowsza stawka bazowa do wyliczania emerytury? Podobno
    jest już
    > znana od dwóch dni, ale nie mogę jej znaleźć na stronach ZUS.

    Będzie tam pewnie dopiero w marcu br., bo dopiero od marca będzie
    obowiązywać.
    Jutro się dowiem, to napiszę.

    wa

  • 3. Data: 2004-02-11 13:12:41
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

> [...]
    jest już
    > znana od dwóch dni, ale nie mogę jej znaleźć na stronach ZUS.

    Witam,
    Z pewnością jej tam jeszcze nie ma, skoro nawet Urząd Statystyczny w
    Krakowie jeszcze dzisiaj nie wiedział.
    Znają dopiero przeciętne wynagrodzenie w IV kwartale 2003 r. -
    2.276,84 PLN.
    Można domniemywać, że przeciętne wynagrodzenie w 2003 r. było ok.
    2.200 PLN (+- 3 PLN).
    Jeżeli kwota bazowa od marca 2004 r. będzie wyliczona z tego
    wynagrodzenia, to będzie wynosić ok. 1840 PLN (i będzie o ok. 20 PLN
    mniejsza niż w 2003 r.).

    wa

  • 4. Data: 2004-02-12 18:02:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Feb 2004, waczek wrote:

    >+ Użytkownik "Marian" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> [...]
    >+ > Jaka jest najnowsza stawka bazowa do wyliczania emerytury?
    >+ > Podobno jest już
    >+ > znana od dwóch dni, ale nie mogę jej znaleźć na stronach ZUS.
    [...]
> [...]
    >+ 2.200 PLN (+- 3 PLN).
    >+ Jeżeli kwota bazowa od marca 2004 r. będzie wyliczona z tego

    Dobrze że się zastrzegasz:
    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1139&
    dok=1139.6.3.2.1.4.0.1.htm

    >+ to będzie wynosić ok. 1840 PLN (i będzie o ok. 20 PLN
    >+ mniejsza niż w 2003 r.).

    1829 zł bo "usprawniono" sposób liczenia kwoty.

    pozdrowienia, Gotfryd