  • 1. Data: 2004-02-10 09:54:58
    Temat: Usterka telefonu po kilku dniach od kupna
    Od: "Dav" <d...@w...gazeta.pl>

    W dniu 6 lutego tego roku zakupilem w salonie Era GSM telefon Motorola V300.
    Po dwoch dniach od kupna , juz w niedziele stwierdzilem, ze nie dziala w nim
    w zaden sposob transmisja danych (GPRS i WAP). Wczoraj udalem sie do serwisu
    gdzie zostal zakupiony. Pracownik ponad godzine walczyl z telefonem, po czym
    stwierdzil abym dzis przyniosl gwarancje i wysla go do naprawy do serwisu do
    W-wy. Mam pytanie. jak to jest. Przeciez od zakupu minelo zaledwie kilka
    dni. Czy nie nalezy mi sie czasem wymiana na nowy od reki? Dlaczego musze
    teraz czekac 2 tygodnie zanim mi naprawia telefon jesli kupilem go doslownie
    4 dni temu i usterka jest fabryczna. Co mam zrobic? Bardzo prosze o pomoc
    czy mam jakies prawa do wymiany wadliwego telefonu jak nie minal nawet
    tydzien?

  • 2. Data: 2004-02-10 10:09:38
    Temat: Re: Usterka telefonu po kilku dniach od kupna
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <c0a9pj$i$1@inews.gazeta.pl>, Dav wrote:
> [...]
    > 4 dni temu i usterka jest fabryczna. Co mam zrobic? Bardzo prosze o pomoc
    > czy mam jakies prawa do wymiany wadliwego telefonu jak nie minal nawet

    Ustawowo nie masz żadnych praw do wymiany "od reki". Ale jesli tak jest w
    gwarancji (szczerze watpie) to oczywiscie tak. Osobiscie radze nie
    reklamowac z wymienionej a z tytulu "niezgodnosci z umowa" (poszukaj po
    archiwum grupy tej i pl.misc.konsumenci via groups.google.com), no chyba
    ze gwarancja jest korzystniejsza ale to juz musisz ocenic sam.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-02-10 20:17:48
    Od: "Funia" <e...@k...pl>

    uważaj bo skubańce naliczą ci normalnie abonament, skasuja cała pamięć i
    szlag trafią wszystkie aplikacje które (prawdopodobnie zdążyłeś) ściągnąłeś
    za ciężkie pieniążki

    ja to przeszłam (3 tygodnie byłam bez aparatu zastępczego)

    ale poczekam aż ERA trafi mi pod młotek
    dosłownie

    Funia