  • 1. Data: 2005-08-27 17:02:27
    Temat: www.aferyprawa.com
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    No wlasnie, co sadzicie o tym wydawnictwie ? Gosc
    ma racje, czy jest poprostu swirem, ktoremu ktos
    nadepnal na odcisk ?
    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2005-08-28 05:23:37
    Temat: Re: www.aferyprawa.com
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mcl" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie, co sadzicie o tym wydawnictwie ? Gość
    > ma racje, czy jest poprostu świrem, któremu ktoś
    > nadepnął na odcisk ?

    Trudno gościa zrozumieć. Próbowałem przebrnąć przez dzieło o
    Konkordacie i zupełnie nie wiem, o co mu chodzi. Moim zdaniem facet
    powinien najpierw nauczyć się jasno pisać.

  • 3. Data: 2005-08-28 06:38:45
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > Trudno gościa zrozumieć. Próbowałem przebrnąć przez dzieło o
    > Konkordacie i zupełnie nie wiem, o co mu chodzi. Moim zdaniem facet
    > powinien najpierw nauczyć się jasno pisać.

    "raport dla ludzi myślących, czyli nie dla prawników"
    Zniesławienia nie da się z tego zrobić?

    Szkoda, mam troche czasu

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 4. Data: 2005-08-28 09:40:53
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    mcl napisał(a):
    > No wlasnie, co sadzicie o tym wydawnictwie ? Gosc ma racje, czy jest
    > poprostu swirem, ktoremu ktos nadepnal na odcisk ?

    Nie mam wątpliwości, że gość jest świrem - natomiast nie wykluczam, że
    faktycznie został wyrolowany przez miejscowy układ. Bywa.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 5. Data: 2005-08-28 14:16:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MarcinS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > "raport dla ludzi myślących, czyli nie dla prawników"
    > Zniesławienia nie da się z tego zrobić?

    Udowadnianie głupiemu, ze jest głupi, to głupota do kwadratu. Głupi i
    tak tego nie zrozumie i będzie uważał, że to on, a nie wszyscy wokół
    mają rację. Zresztą trudno gościowi sprawę o zniesławienie zrobić, bo
    trudno go zrozumieć. Ja tam się specjalnie nie zagłębiałem w niuanse,
    ale na pierwszy rzut oka to wygląda n jakieś urojenia osoby chorej
    psychicznie. To się chyba leczy, a nie karze. Ale nie znam się na tym.

  • 6. Data: 2005-08-28 19:03:36
    Od: "Milosz" <m...@-...pl>

    > No wlasnie, co sadzicie o tym wydawnictwie ? Gosc
    > ma racje, czy jest poprostu swirem, ktoremu ktos
    > nadepnal na odcisk ?

    jeszcze kaze sobie placic za czytanie niektorych artykulow...

  • 7. Data: 2005-08-28 19:05:48
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > jeszcze kaze sobie placic za czytanie niektorych artykulow...

    Oczyiwiscie obowiazkowo artykul "Jak poznac
    Zyda"... :/

    --
    pozdrawiam
    mcl