  • 1. Data: 2005-08-27 15:59:28
    Temat: Pytanie z ciekawości
    Od: "Krzychu" <k...@o...pl>

    Ciekawi mnie taka jedna sprawa. Tak czysto teoretycznie. Mam zasądzone
    koszty postępowania + grzywna. Nie mam żadnych źródeł dochodów (jestem na
    utrzymaniu). Nie płacę (bo nie mam z czego). W jaki sposób sąd próbowałby
    ściągnąć należność? Jakie ma szanse na ściągnięcie?

  • 2. Data: 2005-08-27 16:49:27
    Temat: Re: Pytanie z ciekawości
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Mam zasądzone
    > koszty postępowania + grzywna. Nie mam żadnych źródeł dochodów (...). W
    jaki sposób sąd próbowałby ściągnąć należność?

    Co do grzywny to zawsze może Cię posłać za kratki - w ramach zastępczego
    wykonania grzywny.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 3. Data: 2005-08-27 16:49:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Krzychu napisał(a):
> [...]
    > utrzymaniu). Nie płacę (bo nie mam z czego). W jaki sposób sąd próbowałby
    > ściągnąć należność? Jakie ma szanse na ściągnięcie?

    Wykroczenie? Jeśli tak, to polecam art. 25 kw.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz