  • 1. Data: 2005-08-27 14:49:00
    Temat: Nie jestem pedofilem
    Od: " Jacek" <j...@W...gazeta.pl>

    Witam,

    parę dni temu napisałem tu, że policja znalazła u mnie w koputerze kilka
    fotek gołej małolatki poniżej 15 lat. Nie były to żadne ostre zdjęcia. Po
    prostu stała zupełnie na golasa i tyle. Na tej podstawie prokuratura
    postawiła mi zarzut z art 202 par4.
    Jeśli jest tu jakiś prawnik, to proszę o opinię co mi za to grozi. Wiem, że
    kodeks przewiduje od 3 mies. do 5 lat, ale czy za posiadanie niewinnych, moim
    zdaniem zdjęc, mogę dostać jakikolwiek wyrok?
    Proszę o odpowiedź i nie dyskutujcie między sobą, tylko ze mną :-)

    Poprzednio ktoś tu nazwał mnie pedofilem. Nie jestem pedofilem, lubię młode,
    ale tylko w wieku odpowiednim. Dzieci nie lubię, im są młodsze, tym bardziej
    odpychające.

    Jacek

  • 2. Data: 2005-08-27 15:09:52
    Temat: Re: Nie jestem pedofilem
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Jacek wrote:

    > Wiem, że kodeks przewiduje od 3 mies. do 5 lat, ale czy za posiadanie
    > niewinnych, moim zdaniem zdjęc, mogę dostać jakikolwiek wyrok?

    Niewinnych? - Hmm - wszystko zalezy od stopnia widocznosci trojkacika i
    wspolczynnika plaskosci klatki piersiowej :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2005-08-27 15:18:47
    Od: "Piotrek" <p...@p...onet.pl>

    > Niewinnych? - Hmm - wszystko zalezy od stopnia widocznosci trojkacika i
    > wspolczynnika plaskosci klatki piersiowej :)

    Uznanie za pedofila w takim przypadku byłoby chyba jednak lekką przesadą.
    Załóżmy, że ktoś lubi oglądać gołe panie (w przepisowym wieku)-cóż, wolno mu.
    Przypuśćmy jednak, że kolekcjoner ma na dysku bardzo dużo tego rodzaju
    fotografii, w tym jedno czy nawet kilka zdjęć małolat trochę poniżej
    dopuszczalnej granicy wieku. Czy stąd wynika, że jest pedofilem? Gdyby się
    takimi zdjęciami wymieniał z wieloma osobami albo sam je publikował na jakiejś
    stronie, byłyby jakieś podstawy do oskarżenia go o pedofilię, ale za samo
    posiadanie? Facet mógłby nawet nie wiedzieć, że ma jakieś "nieregulaminowe"
    zdjęcia, bo mógł je zgrać na dysk razem z wieloma innymi np. od kolegi o
    podobnych zainteresowaniach. Czy ma być oskarżony o pedofilię za kilka zdjęć
    dziewczyn z drugiej półkuli (bo zakładam, że nie są to zdjęcia kogoś, kogo
    zna), których i tak nie zna i nigdy w życiu nie spotka, a więc tym bardziej nie
    zrobi im żadnej krzywdy?

  • 4. Data: 2005-08-27 16:30:06
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > kodeks przewiduje od 3 mies. do 5 lat, ale czy za posiadanie niewinnych, moim
    > zdaniem zdjęc, mogę dostać jakikolwiek wyrok?

    wyrok w zawieszeniu lub sama grzywna,
    o ile w ogóle zostaniesz skazany.
    nie da się powiedzieć nie znając akt sprawy.

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.
    GG: 4494911 Tlen: stern75

  • 5. Data: 2005-08-27 16:46:51
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Jacek napisał(a):
> [...]
    > fotek gołej małolatki poniżej 15 lat. Nie były to żadne ostre zdjęcia. Po
    > prostu stała zupełnie na golasa i tyle. Na tej podstawie prokuratura
    nie jestem prawnikiem, ale jesli posiadanie jakichkolwiek zdjec nagiej
    osoby ponizej 15 roku swiadczy o pedofilii, to w takim razie polowe
    rodzicow nalezy odrazu zamknac - ktoz nie robi zdjec typu "pierwsze
    kompanie niemowlaka" itd (zwlaszcza dzisiaj, w czasach aparatow
    cyfrowych). A na plazach nudystow ile razy widzi sie cale rodziny -
    rodzice z dziecmi, ktore zdecydowanie bywaja w wieku "niedozwolonym" - i
    jakos wszystkich nie zamyka sie z tego powodu ze to widzieli...

    cos mi sie widzi ze tutaj jest cos naciagana sprawa...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173

  • 6. Data: 2005-08-27 17:00:51
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

    > cos mi sie widzi ze tutaj jest cos naciagana sprawa...

    Albo Pan Jacek nie mowi wszystkiego...

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2005-08-27 17:17:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Jacek" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kodeks przewiduje od 3 mies. do 5 lat, ale czy za posiadanie
    niewinnych, moim
    > zdaniem zdjęć, mogę dostać jakikolwiek wyrok?

    No to jak już to wiesz, to nie oczekuj od nas bez widzenia materiałów
    bliższego dookreślenia. Trzeba iść do adwokata. Ten się zapozna z
    aktami i coś tam powie, doradzi.

  • 8. Data: 2005-08-27 17:34:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek wrote:

> [...]
    > fotek gołej małolatki poniżej 15 lat. Nie były to żadne ostre zdjęcia. Po
    > prostu stała zupełnie na golasa i tyle. Na tej podstawie prokuratura

    Z góry uprzedzam, że nie wiem, jakie byłyby skutki, ale mnie osobiście
    kusiłaby linia obrony:

    "To nie jest pornografia ani erotyka, po prostu czyjeś naturystyczne
    zdjęcie. A jeśli kogoś takie zdjęcie podnieca i na tej podstawie
    twierdzi, że to pornografia, to oznacza, że właśnie ta osoba jest
    pedofilem." (podtekst: to prokurator jest zboczeńcem)

    PS: ja też mam w domu zdjęcia gołych nieletnich. W paru ksiażkach -
    m.in. w "Z kamerą i strzelbą w Mato Grosso" ś.p. Antonio Halika oraz
    "Spotkałem szczęśliwych Indian" Arkadego Fidlera. Czy już mam zbierać na
    adwokata, czy może powinienem zamalować zdjęcia w tych ksiażkach?

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 9. Data: 2005-08-27 17:37:00
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > "Spotkałem szczęśliwych Indian" Arkadego Fidlera. Czy już mam zbierać na
    > adwokata, czy może powinienem zamalować zdjęcia w tych ksiażkach?

    Najlepiej jak najszybciej sformatuj ksiazke...;)

    --
    pozdrawiam
    mcl

    m...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2005-08-27 17:38:03
    Od: mcl <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > "Spotkałem szczęśliwych Indian" Arkadego Fidlera. Czy już mam zbierać na
    > adwokata, czy może powinienem zamalować zdjęcia w tych ksiażkach?

    Najlepiej jak najszybciej sformatuj ksiazke, czyli
    wrzuc do pieca... ;)

    --
    pozdrawiam
    mcl