  • 21. Data: 2007-01-06 13:01:47
    Temat: Re: wtargniecie policji do mieszkania - garstka pytan
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Henry (k) wrote:

    > IMHO przydałby się też jakiś artykuł zakazujących takich pułapek w domu.

    Dla bezpieczeństwa (własnego) nie instaluj pułapek - tylko nietypowe
    elementy wystroju wnętrza ;->

  • 22. Data: 2007-01-06 14:40:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > a przeparsazam co to interesuje zeszmaconego niewinngeo czlowieka?

    Podejdź do tego jak do wypadku. Ludzie w wypadkach tracą życie, zdrowie, a ci
    akurat stracili wolność.

  • 23. Data: 2007-01-06 14:46:12
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 06-01-2007 o 14:01:47 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Dla bezpieczeństwa (własnego) nie instaluj pułapek - tylko nietypowe
    > elementy wystroju wnętrza ;->

    Jak w Monty Pythonie :P

    "To 12-pietrowy blok laczacy neo-Gregorianski urok z efektywnoscia
    wspolczesnych technologii. Mieszkancy wchodza tedy, prowadzeni przez
    korytarz ruchomym chodnikiem w wyjatkowo komfortowych warunkach. Po drodze
    mijaja na scianach sliczne, srodziemnomorskie obrazki, zmierzajac w
    kierunku obracajacych sie nozy. Ostatnie 20 metrow korytarza jest
    dzwiekoszczelne. Krew splywa po pochylni a pokiereszowane zwloki ..."

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 24. Data: 2007-01-06 15:35:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Podejdź do tego jak do wypadku. Ludzie w wypadkach tracą życie, zdrowie,
    > a ci akurat stracili wolność.

    Ale sprawca wypadku ponosi za to odpowiedzialność.

    A poszkodowanemu należy się odszkodowanie.

  • 25. Data: 2007-01-06 15:36:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > wiadomości news:eno10l$9vn$2@inews.gazeta.pl...

    > Podejdź do tego jak do wypadku. Ludzie w wypadkach tracą życie, zdrowie,

    no tak tyle ze Ci ktorzy traca zycie lub zdrowie moga sie starac (w
    przyapdku zycia rodzina) o odszkodowanie a ty uzalezniasz odszkodowania
    w przypadku pozbawienia wolnosci od bezprawnosci dzialan policji.

  • 26. Data: 2007-01-06 15:38:32
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Budzik napisał(a):
> [...]
    następuje:

    > ostatnio w TV mówiono o kobietach, które zostały aresztowane w momencie,
    > kiedy prosiły patrol o pomoc, poniewaz były zaczepiane przez jakichs
    > rasistowskich wymoczków (to była matka i córka - mulatka).
    > Okazało sie ze zostały aresztowane poniewaz nie miały dokumentów, a panom
    > policjantom nie przyszło do głowy, zeby jednak zajac sie w/w grupa
    > "Młodziezy...".
    > Reasumujac - jak antyterrorysta zrobi sobie cos na kaczce, to okaze sie ze
    > kaczka była narzedziem twojej obrony, a ty stawiałes czynny opór...

    sraly muchy, zostaly zatrzymany za naruszenie nietykalnosci cielesnej i
    zniewazenie funkcjonariusza publicznego.

    P.

  • 27. Data: 2007-01-06 16:00:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > no tak tyle ze Ci ktorzy traca zycie lub zdrowie moga sie starac (w przyapdku
    > zycia rodzina) o odszkodowanie a ty uzalezniasz odszkodowania w przypadku
    > pozbawienia wolnosci od bezprawnosci dzialan policji.

    Wiesz, jak Ci spadnie podczas wichury drzewo na głowę, to od kogo będziesz
    dochodził odszkodowania? A w wypadku zatrzymania, należy przeanalizować akta
    sprawy. czasem można dochodzić roszczeń nie tyle od Policji, co od winnego
    błędu. Jakiś świadek, co głupot om przykładowo nagadał.

  • 28. Data: 2007-01-06 16:58:27
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 06 Jan 2007 14:01:47 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Dla bezpieczeństwa (własnego) nie instaluj pułapek - tylko nietypowe
    > elementy wystroju wnętrza ;->

    "Wysoki Sądzie - to nie kusza tylko nadziewacz do szaszłyków, a
    tę dziurę z kolcami w podłodze to przywiozłem jako pamiątkę
    z Nowej Gwinei"... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 29. Data: 2007-01-06 17:51:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@t...gazeta.
    pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > sraly muchy, zostaly zatrzymany za naruszenie nietykalnosci cielesnej i
    > zniewazenie funkcjonariusza publicznego.

    no tak, jak w tym dowcipie z murzynem i dzwonkiem...
    Powiedz mi - jak to jest mozliwe ze idziesz ulica, zaczepia cie jakas
    wrogo nastawiona grupka, widzisz patrol i ladujesz w wiezieniu za
    naruszenie nietykalnosci policji? Moze było tak: szły, spojrzały na tych co
    je zaczepiali, spojrzały na policjantów, stwierdziły, ze policjanci sa
    mniej grozni i zaczeły ich lać...?

    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 30. Data: 2007-01-06 18:36:45
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Wiesz, jak Ci spadnie podczas wichury drzewo na głowę, to od kogo
    > będziesz dochodził odszkodowania? A w wypadku zatrzymania, należy

    Zdarzało się uzyskanie odszkodowania z polisy osoby odpowiedzialnej za
    pielęgnację drzew.