  • 1. Data: 2002-10-11 00:23:41
    Temat: wojsko
    Od: "Michal Wroblewski" <m...@k...mediaclub.pl>

    Jestem z rocznika 76 od dwoch lat jestem zonaty, bez dzieci, mam odroczenie
    do 2002 roku ze wzgledu na nauke, w tym roku powinienem skonczyc studia
    licencjackie, jednak z braku funduszy musialem przerwac nauke na V
    semestrze.
    Mieszkamy z zona sami, oboje pracujemy moje wynagrodzenie wynosi 760zl
    brutto, a mojej zony 380zl brutto1/2 etatu. Czy moja sytuacja jest
    wystarczajaca, zeby ubiegac sie o przeniesienie do rezerwy?

    Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam szanownych grupowiczow.
    Michal

  • 2. Data: 2002-10-11 08:30:08
    Temat: Re: wojsko
    Od: "maciek" <w...@w...pl>

    nie jestem pewien ale twoj rocznik juz chyba jest przeniesiony do rezerwy z
    mocy ustawy.
    nie wiem tylko czy ten przepis obejmuje osoby uczace sie

    pozdrawiam

    Użytkownik "Michal Wroblewski" <m...@k...mediaclub.pl> napisał w
    wiadomości news:ao55m8$ohs$1@news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-10-11 12:59:13
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > wystarczajaca, zeby ubiegac sie o przeniesienie do rezerwy?
    >
    > Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam szanownych grupowiczow.

    nie musisz sie ubiegac - jesli w tym roku skonczysz studia to jestes juz
    odroczony - musisz sie wyrobic przed 24:00 31.grudnia.2002

    Rozporzadzenia ministra Szmajdzińskiego wchodzi w życie 22 października -
    postaraj sie o tego licencjata.

    ---
    Piter

  • 4. Data: 2002-10-14 09:11:47
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > odroczony - musisz sie wyrobic przed 24:00 31.grudnia.2002
    >
    > Rozporzadzenia ministra Szmajdzińskiego wchodzi w życie 22 października -

    A ja? rocznik 77. Skonczylem licencjat w tym roku.
    Mogę spac spokojnie? Co znaczy przeniesiony do rezerwy?
    Na ile mam spokój z wojskiem?