  • 1. Data: 2002-10-10 20:35:54
    Temat: Kontrola pojazdu
    Od: "NKG" <a...@p...onet.pl>

    Hi!

    Jeśli złapie mnie drogówka (normalna, nie na żadnej granicy etc.) to czy
    może mi coś zrobić jeśli:
    1. W samochodzie znajdzie kilka pirackich płyt (<5)?
    2. Nie mam skończonych 18 lat, a znajdzie u mnie artykuły których nieletnim
    się "nie sprzedaje" (alkohol, papierosy, hard porno etc.)?
    3. Czy policja ma prawo zaglądać wszędzie, czy mogę np. odmówić otwarcia
    schowka?

    Z góry dzięki za odpowiedź, najlepiej z paragrafami

    Pozdrawiam
    Arctos

  • 2. Data: 2002-10-10 22:31:31
    Temat: Re: Kontrola pojazdu
    Od: "Witek" <w...@p...fm>

    Jeśli chodzi o płyty, to nie mają Ci jak udowodnić, że one nie są na użytek
    publiczny, jeżeli "masz je tlko dla siebie" to Ci mogą naskoczyć.......
    Natomiast jeśli chodzi o porno itd. to z tego co pamiętam nie mogą Ci nic
    zrobić, gdyż nie rozpowszechniasz tego (chyba że jesteś alfonsem =] )

  • 3. Data: 2002-10-11 07:28:18
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Jeśli złapie mnie drogówka (normalna, nie na żadnej granicy etc.) to czy
    > może mi coś zrobić jeśli:
    > 1. W samochodzie znajdzie kilka pirackich płyt (<5)?

    Musieliby ci udowodnic, ze kopiowales je z zamiarem sprzedazy, czyli
    ciagniecia z tego korzysci. Sam fakt skopiowania moze byc tylko co
    najwyzej niezgodny z warunkami licencji czyli scigany przed samego
    producenta oprogramowania. A dla paru plyt nikomu nawet nie zechce sie
    prawnika z cieplego gabinetu wyganiac.