  • 21. Data: 2007-08-10 15:28:59
    Temat: Re: windykatorzy
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:f9g645$ja6$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Przeczytaj uwaznie, co pisala Kolezanka.
    > Mowi tam wyraznie "Bylam sklonna do zaplaty
    > naleznosci ...

    Przeczytałem dokładnie. Miała 6 (słownie SZEŚĆ) lat na uregulowanie długu,
    zwrot pieniędzy które ukradła de facto operatorowi sieci komórkowej.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 22. Data: 2007-08-10 15:33:40
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Ja mam w zwyczaju regulować swoje zobowiązania natychmiast.

    Wiec jestes bardzo mlodym czlowiekiem, czasem nie ma takiej mozliwosci.
    Ale o tym przekonasz sie (napewno) jak dorosniesz.

  • 23. Data: 2007-08-10 15:35:21
    Od: "swen" <n...@n...com>

    > Przeczytałem dokładnie. Miała 6 (słownie SZEŚĆ) lat na uregulowanie długu,
    > zwrot pieniędzy które ukradła de facto operatorowi sieci komórkowej.

    Wiesz synku, zycie nie jest czarno-biale, po drodze jest miliard odcieni
    szarosci.
    Rzucic oskarzenie jest latwo. Ty jak dla mnie jestes zwyklym dzieciakiem z
    wypiekami na twarzy jak sciagniesz mp3-ke z neta.
    Zajmij sie wiec rzeczami odpowiednimi do swojego wieku.

  • 24. Data: 2007-08-10 16:11:47
    Temat: Re: windykatorzy [OT]
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 10-08-2007 o 11:25:52 Krzysiek M.
    <b...@m...internetdsl.pl> napisał(a):

    > A jak to wygl?da przy stosunku typu: ile butelek wodu mo?e kupiae za
    > godzin? pracy wg. najni?szej krajowej ? itp.

    Prawie zawsze wychodzi, ze dwa razy mniej moga kupic we Francji. A paliwo
    maja tylko 40gr. drozsze na litrze od naszego. Ale mniejsza o przeliczenia
    - 10zl za butelke mineralnej to przegiecie bez wzgledu na kraj.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 25. Data: 2007-08-10 16:59:46
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SQLwysyn napisał:
    > Przeczytałem dokładnie. Miała 6 (słownie SZEŚĆ) lat na uregulowanie
    > długu, zwrot pieniędzy które ukradła de facto operatorowi sieci komórkowej.

    Jeżeli jesteś taki moralista to nie rzucaj takich oskarżeń.
    O ile jeszcze - od biedy! - można by powiedzieć, że naciągnęła operatora
    jeżeli jest to kasa za połączenia, to już zupełnie nie jeżeli to kasa
    za abonament.

    Stosuj więc adekwatne określenia, chyba, że Twoim celem jest tylko
    trolowanie?

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 26. Data: 2007-08-10 17:36:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SQLwysyn wrote:

    > Przeczytałem dokładnie. Miała 6 (słownie SZEŚĆ) lat na uregulowanie
    > długu, zwrot pieniędzy które ukradła de facto operatorowi sieci komórkowej.

    Zapoznaj się ze znaczeniem słów, zanim zaczniesz ich używać...

  • 27. Data: 2007-08-11 03:50:01
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "swen" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > Wiec jestes bardzo mlodym czlowiekiem,

    Tak bardzo młodym, że jest mi już bliżej do emerytury niż do matury.
    Pudło.
    Po prostu imperatyw moralny nakazuje mi oddawać pożyczone pieniądze (a
    abonament telefoniczny jest formą pożyczki - usługa najpierw, zapłata potem)
    jak najszybciej tylko mogę.

  • 28. Data: 2007-08-11 03:51:08
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    > Wiesz synku, zycie nie jest czarno-biale, po drodze jest miliard odcieni
    > szarosci.

    Wiesz synku, zapomnienie o swoich zabowiązaniach na 6 lat to jest właśnie
    objaw dziecinnego chowania głowy w piasek.

  • 29. Data: 2007-08-11 03:52:35
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    > O ile jeszcze - od biedy! - można by powiedzieć, że naciągnęła operatora

    Właśnie zaprezentowałeś typowo polską pogardę dla prawa (niedotrzymanie
    podpisanej umowy) i relatywizm moralny.

  • 30. Data: 2007-08-11 03:54:16
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    wiadomości news:fdkuo4-gq6.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zapoznaj się ze znaczeniem słów, zanim zaczniesz ich używać...

    No ty Lawuś mnie nie będziesz moralności prawnej uczył bo wiele razy
    udowodniłeś, że to pojęcie jest ci obce.
    Przypomnij sobie też, co o tobie pisał Mickiewicz w "Dziadach".