  • 1. Data: 2007-08-09 17:17:35
    Temat: Wzór - ponaglenie do zapłaty
    Od: "J/\\cek" <j...@g...pl>

    Witam,

    Nie znalazlem na googlach. Wybaczcie.
    Szukam jakiegos wzoru ponagenia zapłaty. Kupilem czesc do maszyny. Nie
    zostałem poinformowany iż musze przerobić trochę elementy maszyny, do tego
    przedmiot ktory kupilem nie był wykonczony a co za tym idzie nie nadawal sie
    do montażu. Jeszcze pare niuansów itp. Odesłalem czesc listem poleconym.
    Dzis wysylam maila z pytaniem czy facet moze potwerdzic odbior czesci. Facet
    mowi ze "tylko za pobraniem".

    Boje sie ze facet sie wypnie. Szukam wzoru listu - pisma ponaglajacego.
    Bede wdzieczny za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Jacek

  • 2. Data: 2007-08-09 19:22:49
    Temat: Re: Wzór - ponaglenie do zapłaty
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "J/\cek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    Jesteś osobą fizyczną, czy firmą?

  • 3. Data: 2007-08-10 08:30:35
    Od: "J/\\cek" <j...@g...pl>

    > Użytkownik "J/\cek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jesteś osobą fizyczną, czy firmą?

    Fizyczną

  • 4. Data: 2007-08-10 09:55:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Fizyczną

    Głupio, ale zapomniałem zapytać: Sprzedający to osoba fizyczna czy firma?
    Ma to znaczenie, bo inne przepisy się stosuje, jeśli kupujący jest osobą
    fizyczną.