  • 61. Data: 2005-10-12 13:08:04
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:dij1ju$9kp$1@inews.gazeta.pl...

    > To by się nie przyznała, a Kulczyk żyłby w błogiej nieświadomości.
    > Problem alimentów by odpadł.

    kulczyk wie, dochodzi do sprawy alimenatcyjnej, w jakiej wysokosci i na
    jakiej zasadzie alimenty przyznasz na dziecko?

    P.

  • 62. Data: 2005-10-12 13:09:30
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie ma 100% środków anty. A może to on kupił sparciałą gumę?
    > No i dowodów rzeczowych nie masz:-P

    mowimy o ewidentnym wrobieniu a nie o wpadce, skoro sie tak zabezpieczyla ze
    zapewnia mimo iz wie
    ze nie jest tak na prawde dobrze zabezpieczon to jest wrobienie i takie
    osoby przy szybkim zewrani kontaktow z parnerem powinny byc
    pozbawione alimentow.

    P.

  • 63. Data: 2005-10-12 13:12:14
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zgadza się. Ja napisałam rodziców, czemuś się uczepił matk i( czy ojca,
    > który otrzymał opieke).

    zaznaczam, ze dziecka, bo alimenty nie sa po to by poprawic warunki zycia
    matce.

    > Rachunki mogą byc, ale tylko do wysokości alimentów. A za czyje ma
    > chlać?

    alimenty tak powiny zostac ustalone by $ szly nei tylko od ojca ale rowniez
    od matki, jezlei
    matka zas swoje chleje nie przeznaczajac z tych pieneidzy nic albo jakies
    badziewie na dziecko to cos jest nie tak.

    P.

  • 64. Data: 2005-10-12 13:24:48
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > matka zas swoje chleje nie przeznaczajac z tych pieneidzy nic albo jakies
    > badziewie na dziecko to cos jest nie tak.

    dodam ze jezele matka nie jest wstanie zapewnic podstawowych rzeczy dziecku
    to nie powinna chyba otrzymac opieki co? :-)

    P.

  • 65. Data: 2005-10-12 14:45:15
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > zaznaczam, ze dziecka, bo alimenty nie sa po to by poprawic warunki
    > zycia matce.

    No przecież cały czas o tym mówię.

> [...]
    > matka zas swoje chleje nie przeznaczajac z tych pieneidzy nic albo
    > jakies badziewie na dziecko to cos jest nie tak.

    A uważasz, że matka poza tymi alimentami nic nie dokłada? za 300 zł dasz
    radę ubrać dziecko, nakarmic, opłacić jego mieszkanie, jego żarówkę,
    jego porcje wody?

    > P.

    Justyna
    Johnson

  • 66. Data: 2005-10-12 14:46:33
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > dodam ze jezele matka nie jest wstanie zapewnic podstawowych rzeczy
    > dziecku to nie powinna chyba otrzymac opieki co? :-)

    A kto twierdzi że podstawowych nie jest?

    Justyna

  • 67. Data: 2005-10-12 14:48:26
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > ze nie jest tak na prawde dobrze zabezpieczon to jest wrobienie i
    > takie osoby przy szybkim zewrani kontaktow z parnerem powinny byc

    Ale mogą się tłumaczyć niedoskonałością środków. Myślisz, że sąd da
    wiarę facetowi, który zezna, że nie wie, skąd się biorą dzieci?

    Justyna

  • 68. Data: 2005-10-12 14:49:57
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > kulczyk wie, dochodzi do sprawy alimenatcyjnej, w jakiej wysokosci i
    > na jakiej zasadzie alimenty przyznasz na dziecko?

    Stosownej do możliwości zarobkowych OJCA dziecka. W tej sytuacji
    Kulczykowi nic do tego.

    Justyna

  • 69. Data: 2005-10-12 16:22:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ale mogą się tłumaczyć niedoskonałością środków. Myślisz, że sąd da
    > wiarę facetowi, który zezna, że nie wie, skąd się biorą dzieci?

    pisalem juz ze sa metody udowodeninai takiego swinstwa :-)

    P.

  • 70. Data: 2005-10-12 16:23:13
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A kto twierdzi że podstawowych nie jest?

    czy podstawowe rzeczy to tylko mieszkanie ?

    P.