  • 111. Data: 2005-10-15 08:00:15
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-14 17:48, Kaja wrote:

    > Kurczę, jakich to ludzi do policji biorą. Przecież policjant powinien mieć
    > nieposzlakowaną opinię. Teraz komornik mu wszedł na pensję, a on jeszcze
    > awans i nagrodę w pracy dostał. ( Jego tatuś wsadził go do tej pracy, nawet
    > w Szkole Policyjnej w Szczytnie nie był).

    Na szczęscie prawo mamy takie, że nawet jeśli popełnił ktoś przestępstwo
    i ma wyrok w zawieszeniu, popełni kolejne ale z innej kategorii to nie
    idzie siedzieć za poprzednie. Dlatego takie obiegowe opinie jak Twoja są
    szalenie niebezpieczne. Dlaczego kogoś oceniasz nie znając tej osoby?
    Czy jak buchnę bułkę ze sklepu nie mogę zostać księdzem? Skąd wiesz
    jakim człowiekiem jest ten facet w pracy? Być może jest skuteczny i
    kompetentny - stąd awans? Masz to gdzieś? Najlepiej oceniać nie znając
    faktów, prawda?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 112. Data: 2005-10-15 08:29:46
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    "Michał \"Kaczor\" Niemczak" napisał(a):

    > Chyba jesteś niepoważna?

    Ja? To nie ja pisałam KRiO.

    > Ja nie jestem winny rozpadu czegoś, czego nie
    > było a i tak będę musiał płacić (jeszcze nie mam wyroku sądu).

    Na matke, która nie była nawet twoja żona? Na jakiej podstawie? Bo ze na
    dziecko, to rozumiem.
    Aha - nie sugerowałam nigdzie, że jesteś winny rozpadu czegokolwiek.
    Pozdrawiam
    Justyna

  • 113. Data: 2005-10-15 22:08:11
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 15 Oct 2005 10:00:15 +0200, *"Michał \"Kaczor\" Niemczak"*
    <news:diqcst$8u9$1@news.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > jakim człowiekiem jest ten facet w pracy? Być może jest skuteczny i
    > kompetentny - stąd awans? Masz to gdzieś? Najlepiej oceniać nie znając

    Ok, dzięki za zwrócenie uwagi. Zgadzam się z Tobą, ale ja tą osobę dobrze
    znam. Narobił przedtem już trochę szwindli i zła swoim bliźnim, z pracy w
    myjni samochodowej go zwolnili. Teraz jest policjantem drogówki.
    Proponuję eot, bo tamto napisałam tak tylko na marginesie (chodziło o ZUS i
    komornika).

    --
    Kaja