  • 1. Data: 2005-10-08 20:45:56
    Temat: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: CC <o...@i...pl>

    Polska podpisala w 1977 r. Miedzynarodowy Pakt Praw Obywatelskich i
    Politycznych - art. 11 zakazuje wiezienia obywateli za dlugi.

    Wg doniesien prasowych w polskich wiezieniach siedzi kilkanascie
    tysiecy obywateli za to ze nie placa alimentow - wiekszosc nie placi
    bo nie ma pracy - jest to ewidentne zlamanie tego paktu.

    W najblizszym czasie zglosze ta sprawe do Rzecznika Praw Obywatelskich
    a rodzinom skazanych radze zlozyc pozwy do sadu o odszkodowania i
    natychmiastowe uwolnienie skazanych.

    Ostatnio media doniosly o kobiecie ktora siedziala w wiezieniu miesiac
    bo nie byla w stanie zaplacic kilkusetzlotowej grzywny.

    ### Obywatele musza zalozyc wladzy kaganiec
    i trzymac ja na smyczy ###

    CC

    "Obywatelskie nieposluszenstwo".

    http://obnie.w.interia.pl

  • 2. Data: 2005-10-08 20:59:52
    Temat: Re: wiezienie za dlugi jest nielegalne
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    CC <o...@i...pl> naskrobał/a w

> [...]
    > tysiecy obywateli za to ze nie placa alimentow - wiekszosc nie placi
    > bo nie ma pracy - jest to ewidentne zlamanie tego paktu.

    Nie jest.

    > W najblizszym czasie zglosze ta sprawe do Rzecznika Praw Obywatelskich
    > a rodzinom skazanych radze zlozyc pozwy do sadu o odszkodowania i
    > natychmiastowe uwolnienie skazanych.

    Rzecznik wyśle cię na drzewo.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Podrzuc wlasne marzenia swoim wrogom; moze zgina przy ich realizacji.

  • 3. Data: 2005-10-08 21:24:31
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    CC napisał(a):
    > Polska podpisala w 1977 r. Miedzynarodowy Pakt Praw Obywatelskich i
    > Politycznych - art. 11 zakazuje wiezienia obywateli za dlugi.

    Za długi - to znaczy, że nie mozna nikogo uwiezić, za to że nie spłaca
    długów. Co nie oznacza, że nie można kogoś wsadzić np za wyłudzenie kredytu.

    > Wg doniesien prasowych w polskich wiezieniach siedzi kilkanascie
    > tysiecy obywateli za to ze nie placa alimentow - wiekszosc nie placi
    > bo nie ma pracy - jest to ewidentne zlamanie tego paktu.

    Zanim zaczniesz się produkowac na forum publicznym poczytaj cokolwiek na
    temat sprawy, o której chcesz się wypowiadać. Inaczej wyjdziesz na
    durnia, tak jak w tym przypadku. Ci ludzie nie siedzą za długi ale za
    to, że popełnili przestępstwo.

    > W najblizszym czasie zglosze ta sprawe do Rzecznika Praw Obywatelskich
    > a rodzinom skazanych radze zlozyc pozwy do sadu o odszkodowania i
    > natychmiastowe uwolnienie skazanych.

    I znowu wyjdziesz na durnia. Ale skoro juz bardzo chcesz to zażądaj
    także uwolnienia skazanych oszustów, bo przecież wielu z nich siedzi za
    to, że nie oddali wyłudzonych pieniędzy

    > Ostatnio media doniosly o kobiecie ktora siedziala w wiezieniu miesiac
    > bo nie byla w stanie zaplacic kilkusetzlotowej grzywny.

    Ona także nie siedziała za długi. Po prostu odbywała zastępcza karę
    pozbawienia wolności

    > ### Obywatele musza zalozyc wladzy kaganiec
    > i trzymac ja na smyczy ###

    Tobie poleciłbym raczej kaganek. Oświaty.

    > "Obywatelskie nieposluszenstwo".
    > http://obnie.w.interia.pl

    A wiesz, że obywatelskie nieposłuszeństwo zakłada pokorne ponoszenie
    kary za nie stosowanie się do przepisów prawa, przeciwko którym się
    protestuje?

    --
    Falkenstein
    Ordo Lumine

  • 4. Data: 2005-10-08 21:43:56
    Od: Dredd<...@...pl>

    > Wg doniesien prasowych w polskich wiezieniach siedzi kilkanascie
    > tysiecy obywateli za to ze nie placa alimentow - wiekszosc nie placi
    > bo nie ma pracy .

    Masz błędne informacje.
    "Alimenciarze" siedzą nie za to że nie płacili alimentów bo nie mieli pracy. Nie
    płacenie alimentów z powodu ubóstwa czy braku dochodów nie jest
    przestępstwem, gdyż karze podlega tylko uporczywe nie wywiązywanie się z
    obowiązku alimentacyjnego. Uporczywe, czyli m.in. mimo realnych możłiwości do
    spełniania tego obowiązku.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 5. Data: 2005-10-08 21:55:12
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wyludzenie to wziecie pozyczki (czy innego zobowiazania) w celu nie
    splacenia a nei niesplacanie w wyniku niemoznosci.

    To nie ty jestes tym psycholem co tepi korporacje?

    P.

  • 6. Data: 2005-10-08 23:00:45
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > ### Obywatele musza zalozyc wladzy kaganiec
    > i trzymac ja na smyczy ###
    >
    > CC
    >
    > "Obywatelskie nieposluszenstwo".
    >
    > http://obnie.w.interia.pl

    a ta stronka nie moze byc jeszcze bardziej oczojebna?

  • 7. Data: 2005-10-09 02:25:03
    Od: carla <i...@a...com>

    Buc sadowy z Lublina Otto von Falkenstein wrote:

    > Za długi - to znaczy, że nie mozna nikogo uwiezić, za to że nie spłaca
    > długów. Co nie oznacza, że nie można kogoś wsadzić np za wyłudzenie
    > kredytu.

    Zgadza sie. Mowa jest o dlugach a nie oszustwach bucu.

    > I znowu wyjdziesz na durnia. Ale skoro juz bardzo chcesz to zażądaj
    > także uwolnienia skazanych oszustów, bo przecież wielu z nich siedzi za
    > to, że nie oddali wyłudzonych pieniędzy

    Oczywiscie buz rzadowy z Lublina nie rozroznia wyludzneia i dlugow. Tak
    jest wygodniej.

    > Ona także nie siedziała za długi. Po prostu odbywała zastępcza karę
    > pozbawienia wolności

    A masz jakies argumenty na poparcie tej tezy, bucu lubelski? Bo ze Lech
    Kutas Gardocki nazywa siebie agentka towarzyska nie oznacza ze przestal
    byc kurwa w todze.

    > Tobie poleciłbym raczej kaganek. Oświaty.

    > A wiesz, że obywatelskie nieposłuszeństwo zakłada pokorne ponoszenie
    > kary za nie stosowanie się do przepisów prawa, przeciwko którym się
    > protestuje?

    Byla jedna taka, co tez sie uwazala za panstwo prawa. Maria Antonina
    nazywala sie.

  • 8. Data: 2005-10-09 08:56:35
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    CC napisał(a):

    > Wg doniesien prasowych w polskich wiezieniach siedzi kilkanascie
    > tysiecy obywateli za to ze nie placa alimentow - wiekszosc nie placi
    > bo nie ma pracy - jest to ewidentne zlamanie tego paktu.

    Nie płacą bo nie chcą płacic. Ja tam bym ich do więzienia nie wsadzała,
    po co maja miec jeszcze wikt, opierunek i ciepłą celę na koszt
    podatnika. za to w każdej gminie powinna byc usypana góra piachu i
    łopata, i taki biedny, nie mający pracy alimenciarz mógłyb ta kupe
    przesypywac z miejsca na miejsce, do czasu, aż odrobi alimenty. Mniej
    by nas wszystkich to kosztowało, a przewiduję, ze nagle Ci biedni, nie
    płacący znaleźliby normalna pracę.
    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson

  • 9. Data: 2005-10-09 09:17:19
    Od: Liwiusz <l...@t...poczta.onet.pl>

    krys napisał(a):

> [...]
    > łopata, i taki biedny, nie mający pracy alimenciarz mógłyb ta kupe
    > przesypywac z miejsca na miejsce, do czasu, aż odrobi alimenty. Mniej

    W jaki sposób mógłby odrobić alimenty przesypując bezsensownie górę
    piachu???

    > by nas wszystkich to kosztowało, a przewiduję, ze nagle Ci biedni, nie
    > płacący znaleźliby normalna pracę.

    Czyli uważasz, że koszt utrzymania więźnia jest większy od kosztu
    utrzymania więźnia plus płacenie mu za przesypywanie góry piachu?

    Poza tym jeśli na kogoś nie działa motywująco kara więzienia, to
    uważasz, że przestraszy się jakichś-tam robót? Nie oszukujmy się, do
    kamieniołomów nikogo nie zapędzimy...

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 10. Data: 2005-10-09 09:41:03
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "carla" <i...@a...com> napisał w wiadomości

    > A masz jakies argumenty na poparcie tej tezy

    Dlaczego ma Ci udowadniać rzeczy oczywiste? Twoja ignorancja to twój
    problem.