  • 1. Data: 2007-03-13 13:46:44
    Temat: wezwanie listem zwykłym
    Od: "S&B" <a...@e...pl>

    Dostałem wezwanie stawienia się celem złożenia wyjaśnień do komornika
    sądowego. Wezwanie to zostało wysłane listem zwykłym, dostarczone do
    skrzynki pocztowej. Dodatkowo w wezwaniu jest informacja o tym, że w razie
    niestawienia się zostanie nałozona kara w wysokości 500zł

    Pytanie moje brzmi: Czy jest to w świetle prawa skutecznie doręczona
    korespondencja? Czy w tym przypadku jest możliwość nałożenia kary?

  • 2. Data: 2007-03-13 14:21:04
    Temat: Re: wezwanie listem zwykłym
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:et6a1h$f4j$1@inews.gazeta.pl S&B <a...@e...pl> pisze:

> [...]
    > razie niestawienia się zostanie nałozona kara w wysokości 500zł
    > Pytanie moje brzmi: Czy jest to w świetle prawa skutecznie doręczona
    Tego pisma nie ma.

    > Czy w tym przypadku jest możliwość nałożenia kary?
    Raczej próba zakończona niepowodzeniem. Ale - to jest Polska...

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2007-03-13 18:02:51
    Od: "Wedan" <w...@o...pl>

    > Pytanie moje brzmi: Czy jest to w świetle prawa skutecznie doręczona
    > korespondencja? Czy w tym przypadku jest możliwość nałożenia kary?

    Wszystko o co pytasz jest zawarte w KPA.

    Pozdrawiam
    Kamil

    P.S. Ciekawe jak komornik udowodni Ci fakt doręczenia wezwania.

  • 4. Data: 2007-03-13 18:35:40
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Wedan napisał(a):
    > Wszystko o co pytasz jest zawarte w KPA.

    komornik i kpa...
    ciekawe

    KG

  • 5. Data: 2007-03-13 21:40:30
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Jotte wrote:

    > Tego pisma nie ma.

    Sugerujesz że wątkotwórca ma zwidy? Pismo jest, tylko może być problem z
    udowodnieniem że zostało nadane. Ale tylko w przypadku, gdy komukolwiek
    taki dowód będzie potrzebny. Jeżeli wątkotwórca np. sam przyzna się, że
    pismo dotarło, to w ogóle nie ma o czym mówić.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 6. Data: 2007-03-14 02:20:21
    Od: "onanizm" <q...@w...com>

    Użytkownik "S&B" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pytanie moje brzmi: Czy jest to w świetle prawa skutecznie doręczona
    > korespondencja? Czy w tym przypadku jest możliwość nałożenia kary?

    Biorąc pod uwagę że gość jest może być "dobry" to tym postem przyznałeś się
    do odbioru korespondencji.
    Narazencja.

    PS
    Szukałby począwszy od:
    ul. Bohaterow Wrzesnia 50/4A! Prawnicy różnych profesji z założenia czytają
    to forum.Nieliczni tylko piszą.

  • 7. Data: 2007-03-19 01:11:19
    Od: "S&B" <a...@e...pl>

    > Biorąc pod uwagę że gość jest może być "dobry" to tym postem przyznałeś
    > się do odbioru korespondencji.
    > Narazencja.

    Jeden jest "dobry" w tym drugi w tamtym. Problem nie leży w kwestii unikania
    wizyt wynikajacych z wezwań, a samej opcji nałożenia kary za niedostosowanie
    się do wezwania na "widokówce"

    pozdrawiam Arek