  • 1. Data: 2007-03-13 12:15:58
    Temat: serwis zepsul sprzet
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    Witam

    Oddalem kiedys monitor do serwisu. Problem byl taki, ze raz na kilka dni
    obraz sie rozmywal
    i potem jakis czas nie dalo sie go uzywac. W sumie powod jest malo istotny
    ale wazne, ze jakos
    tam dalo sie na tym monitorze pracowac.

    Powiedziano mi, ze jesli chce to zrobia wycene naprawy i sie zdecyduje czy
    chce go naprawiac.
    Nie zdecydowalem sie. Monitor przelezal pol roku u mnie w szafie.

    Tydzien temu postanowilem jednak go oddac jeszcze raz z takim zamiarem, ze
    tym razem bede chcial
    go jednak naprawic (koszt mial wyniesc okolo 100pln).

    I teraz dostalem informacje, ze w monitorze jeszcze cos sie znowu zepsulo i
    koszt bedzie jeszcze duzo
    wiekszy.

    Nie wiem jakim cudem cos sie moglo zepsuc skoro monitor lezal w szafie caly
    czas.

    Czy mam prawo zadac od serwisu przywrocenia mojego monitora do takiego stanu
    w jakim byl zanim
    go pierwszy raz tam oddalem ?

    Wiem, ze beda problemy bo kobieta ktora tam pracuje juz ostatnio zaczela
    wyjezdzac z dziwnymi tekstami,
    ze odbierajac monitor bez naprawy dzialam na szkode zakladu. Oczywiscie za
    kazdym razem kiedy
    oddawalem tam cos do naprawy bylem informowany, ze usluga sprawdzenia jest
    bezplatna i mam na to
    swiadkow.

    Pewnie beda problemy z udowodnieniem, ze kiedy monitor byl u mnie nikt w nim
    nie grzebal.

    Mam jakies szanse ?

  • 2. Data: 2007-03-13 14:22:18
    Temat: Re: serwis zepsul sprzet
    Od: "mazda" <n...@n...pl>

    Użytkownik "tu-i-tam" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Mam jakies szanse ?

    Olej ich. jak takie numery robia, to pewnie naprawią Ci na odpierdacz.
    Oddaj do innego serwisu, mamy wolny rynek.

    Zdrawiam

  • 3. Data: 2007-03-13 15:09:08
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    Użytkownik "mazda" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "tu-i-tam" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Olej ich. jak takie numery robia, to pewnie naprawią Ci na odpierdacz.
    > Oddaj do innego serwisu, mamy wolny rynek.

    Ale nie o to chodzi. Ja po prostu nie chce w kolejnym serwisie uslyszec, ze
    monitor jest
    caly rozwalony i nie da sie go naprawic. Chce go miec w stanim stanie jak
    byl zanim go
    oddalem do naprawy.

  • 4. Data: 2007-03-13 15:21:00
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    >Chce go miec w stanim stanie jak byl zanim go
    > oddalem do naprawy.

    A jak niby zamierzasz udowodnic ze to serwis ci zepsul monitor? Daj sobie
    spokoj bo nie masz zadnych szans - co innego gdybys to zauwazyl przy
    odbiorze monitoru z punktu napraw. Ale ty odbierasz monitor, czekasz pol
    roku i po tym czasie twierdzisz ze oni ci go zepsuli. Bedziesz mial kupe
    szczescia jak cie nie zabija smiechem

    Angie

  • 5. Data: 2007-03-13 15:39:04
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

> [...]
    > odbiorze monitoru z punktu napraw. Ale ty odbierasz monitor, czekasz pol
    > roku i po tym czasie twierdzisz ze oni ci go zepsuli.

    No jakos nie przyszlo mi do glowy zeby sprawdzac czy dziala tak samo. Mialem
    juz inny.

    > Bedziesz mial kupe szczescia jak cie nie zabija smiechem

    Daruj sobie takie teksty bo to nie jest zabawne.

  • 6. Data: 2007-03-13 19:00:14
    Od: "jaro" <j...@o...pl>

    Raczej nie będziesz miał takiego stanu - w monitorze najprawdopodobniej
    wyschły kontensatory elektrolityczne. Dzieje się tak kiedy długo nie
    "dostają" napięcia. Nie dziw się zatem że serwis nie chce dokładać ze swojej
    kieszeni.

  • 7. Data: 2007-03-13 19:22:32
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    > Daruj sobie takie teksty bo to nie jest zabawne.

    Alez jest. Uzyj wyobrazni i zamien sie na role z twoim przeciwnikiem.
    Przychodzi do ciebie klient, zostawia monitor ale potem rozmysla sie i
    zabiera go z powrotem. Po pol roku zjawia sie u ciebie ponownie i mowi ze mu
    go zepsules. I co robisz? Zgadzasz sie ze zepsules i ochoczo naprawiasz czy
    moze kazesz kolesiowi spadac w podskokach?

    Angie