  • 21. Data: 2005-01-15 12:28:14
    Temat: Re: wezwanie - Straz Miejska - fotoradar
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:csb0hh$2f2$1@news.onet.pl...

    > W ten sposób, ze docieka powodów dla których nastąpiła odmowa - nikt. W
    > Twojej teorii wszystkie przepisy o prawie do odmowy odpowiedzi na pytanie
    > są nonsensem, a jednak one są i czasem funkcjonują.

    Ale nie dotyczą WSKAZANIA komu powierzyłem pojazd a tylko ZEZNANIA kto
    popełnił przestępstwo.

    > Zresztą większość spraw wiąże się raczej z ryzykiem odpowiedzialności za
    > wykroczenie, gdzie przynajmniej według SN, prawa do odmowy nie ma.

    A o wykroczeniu jest ten wątek.

    Pzdr
    Leszek

  • 22. Data: 2005-01-15 12:34:21
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek napisał(a):
    > Ale nie dotyczą WSKAZANIA komu powierzyłem pojazd a tylko ZEZNANIA kto
    > popełnił przestępstwo.

    Te same przepisy, te same uprawnienia.

    > A o wykroczeniu jest ten wątek.

    Rozjechanie dziecka to wykroczenie?

    KG

  • 23. Data: 2005-01-15 12:36:15
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Te same przepisy, te same uprawnienia.

    Masło maślane. Policja i Sądy jakoś sobie radzą z tym;))

    > Rozjechanie dziecka to wykroczenie?

    Przy obrażeniach do 7 dni-i owszem.Ale nie o rozjechaniu był wątek.
    Zauważyłeś?

    Pzdr
    Leszek

  • 24. Data: 2005-01-15 12:40:18
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Rozjechanie dziecka to wykroczenie?

    Wg. Ciebie nawet nie. Przecież nie ma sprawcy;))
    Wyobraź sobie makabryczną historię- Twoje dziecko w kostnicy a ja (jako
    właciciel auta) odmawiam wskazania kolesia od kielicha którego wysłałem po
    flaszkę moim autem. Przecież nie muszę wskazać "osoby najbliższej";))
    Masz jakiś pomysł? (tylko nie pisz banialuków o śladach biologicznych, DNA
    itd . Weź pod uwagę realia powiatowe;))

    Pzdr
    Leszek

  • 25. Data: 2005-01-15 12:43:41
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Masz jakiś pomysł? (tylko nie pisz banialuków o śladach biologicznych, DNA
    > itd . Weź pod uwagę realia powiatowe;))

    Acha! Samochód pozostawiony na miejscu wypadku, w środku kupa flaszek,
    świadków nie ma, pies nie podjął śladu;)))
    Jak ? Umorzenie?

    Pzdr
    Leszek

  • 26. Data: 2005-01-15 12:46:24
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek napisał(a):
    > Masło maślane. Policja i Sądy jakoś sobie radzą z tym;))

    radzą sobie z wieloma sprawami, niekoniecznie zgodnie z prawem
    poza tym już pisałem że jest to uprawnienie, z którego można skorzystać
    lub nie, a nie bezwzględny zakaz

    > Przy obrażeniach do 7 dni-i owszem.

    jakoś inaczej definiuje słowo rozjechać

    > Ale nie o rozjechaniu był wątek. Zauważyłeś?

    a zauważyłeś gdzie i w jaki sposób odpowiedziałem?

    KG

  • 27. Data: 2005-01-15 12:48:09
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek napisał(a):
    > Wg. Ciebie nawet nie. Przecież nie ma sprawcy;))

    a jaki związek?

> [...]
    > Masz jakiś pomysł? (tylko nie pisz banialuków o śladach biologicznych,
    > DNA itd . Weź pod uwagę realia powiatowe;))

    I co, niewielka grzywna zaspokoi moją krzywdę?

    KG

  • 28. Data: 2005-01-15 13:54:36
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > I co, niewielka grzywna zaspokoi moją krzywdę?

    Wolisz umorzenie?

    Pzdr
    Leszek

  • 29. Data: 2005-01-15 14:03:14
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > I co, niewielka grzywna zaspokoi moją krzywdę?

    Ustanowiłbym przepis, że w takim przypadku właściciel odpowiada jak sprawca.
    Ty krzyczałbyś, że to naruszenie konstytucji;)

    Pzdr
    Leszek

  • 30. Data: 2005-01-15 16:37:31
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek napisał(a):
    > Wolisz umorzenie?

    to co pokrzywdzony woli niekoniecznie jest zgodne z prawem
    a zdaje się, że o tym tu dyskutujemy

    KG