  • 1. Data: 2005-01-13 16:46:15
    Temat: wezwanie - Straz Miejska - fotoradar
    Od: Łukasz <"[no]salc[spam]"@[no]pac[spam].pl>

    Witam

    przyszlo takie o to wezwanie:

    Na podstawie art 17 § 3 i 54 § 1 Kpow wzywa sie Pana/Pania do osobistego
    stawienia sie w dniu... o godz... w SM - sekcja fotoradar przy ul..... w
    charakterze strony w zwiazku z zarejestrowaniem urzadzeniem
    przekroczenia dozwolonej predkosci. fotoradar 10026

    i teraz pytanka:

    wezwanie przyszlo na osobe A, ktora jest wlascicielem samochodu
    w momencie popelnienia wykroczenia kierowca byla osoba B, konkretnie ja

    czy osoba A musi sie stawiac osobiscie? (czyli jechac specjalnie do
    miasta odleglego o 40km?) czy moge ja pojsc i powiedziec ze to ja bylem
    wtedy kierowca i niech ze mna rozmawiaja? a moze niech osoba A napisze
    ze w dniu takim a takim uzyczyla pojazdu mi i niech sie podpisze i z
    takim papierkiem isc zeby mi wypisali mandacik?

    I jeszcze jedno, zdjecie zrobiono mi 3 stycznia, wtedy wyraznie
    widzialem czerwony blysk zza krzakow, ale 4 stycznia w innym miejscu
    moja predkosc znow byla troszke za duza, wprawdzie wtedy zadnego blysku
    nie zauwazylem, ale po minieciu pewnych krzakow widzialem stojacych za
    nimi panow za fotoradarem.
    zakladajac ze zrobiono mi 2 fotki, to czy powinny byc 2 wezwania? czy
    moze podczas jednego wezwania zalatwia obie sprawy?

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 2. Data: 2005-01-13 17:20:11
    Temat: Re: wezwanie - Straz Miejska - fotoradar
    Od: "Roman" <t...@o...pl>

    , ale 4 stycznia w innym miejscu
    > moja predkosc znow byla troszke za duza, wprawdzie wtedy zadnego blysku
    > nie zauwazylem, ale po minieciu pewnych krzakow widzialem stojacych za
    > nimi panow za fotoradarem.

    W lecie ubiegłego roku byłem na prezentacji sprzętu policyjnego w Wrocławiu.
    Pokazywano tam także fotoradar. Można go było obejrzeć od drugiej strony.
    Był ustawiony na ulicę X -ograniczenie prędkości 50 km/h. Próg zadziałania
    70 km/h:)
    Roman
    Adres odspamiony .Usuń:X

  • 3. Data: 2005-01-13 18:45:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <"[no]salc[spam]"@[no]pac[spam].pl> napisał w wiadomości

    Jeśli przyjdziesz, i powiesz, ze to Ty jechałeś, to osobą A nikt się nie
    będzie interesował.

  • 4. Data: 2005-01-13 21:26:24
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > wiadomości news:cs68li$f0m$1@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Jeśli przyjdziesz, i powiesz, ze to Ty jechałeś, to osobą A nikt się nie

    Nie rozumiem całej afery z fotoradarami.
    Załóżmy że na zdjęciu nic nie widać - odmawiam składania zeznań, sugerując
    niejasno, że ktoś może z mojej rodziny prowadził. To samo robi rodzina (bo
    ma do tego przecież prawo ? - tak jak w kk? ). Jak mi ktokolwiek cokolwiek
    udowodni?

  • 5. Data: 2005-01-13 21:36:08
    Od: Łukasz <"[no]salc[spam]"@[no]pac[spam].pl>

    Roman napisał(a):
> [...]
    > Był ustawiony na ulicę X -ograniczenie prędkości 50 km/h. Próg zadziałania

    jestem swiadomy ustawiania takich progow dzialania, dlatego tez pytalem
    czy jakby mi zrobili zdjecie drugiego dnia to powinno przyjsc drugie
    wezwanie czy moze jednym zalatwia obie sprawy

    pozdrawiam
    Łukasz

  • 6. Data: 2005-01-14 14:15:21
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 13 Jan 2005 22:26:24 +0100,
    Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl> screamed:

    > Nie rozumiem calej afery z fotoradarami.
    > Zalozmy ze na zdjeciu nic nie widac - odmawiam skladania zeznan, sugerujac
    > niejasno, ze ktos moze z mojej rodziny prowadzil. To samo robi rodzina (bo
    > ma do tego przeciez prawo ? - tak jak w kk? ). Jak mi ktokolwiek cokolwiek
    > udowodni?

    Bylo wiele razy na grupie. Wyplaci wtedy wlasciciel pojazdu, ale za cos
    innego.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:211B ]
    [ 15:14:47 user up 10491 days, 3:09, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Beauty is beyond law.

  • 7. Data: 2005-01-14 19:01:51
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > Bylo wiele razy na grupie. Wyplaci wtedy wlasciciel pojazdu, ale za cos
    > innego.

    czy ja wiem... jeśli na zdjęciu nic nie widać...

    KG

  • 8. Data: 2005-01-14 20:29:11
    Od: Marcin <m...@s...waw.towyrzuc.pl>

    Artur M. Piwko wrote:

    > Bylo wiele razy na grupie. Wyplaci wtedy wlasciciel pojazdu, ale za cos
    > innego.
    >
    > Artur

    Faktycznie było:
    ceqf9q$slv$...@i...gazeta.pl

    Z tym że jeśli się sprawa ma jak jest w tym wątku (mam obowiązek policji
    wskazać obwinionego, nawet z mojej rodziny, i mam obowiązek pamiętać, komu
    pożyczłem samocchód) to sprawa nadaje się na trybunał konstytucyjny IMHO.

  • 9. Data: 2005-01-14 20:33:45
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin" <m...@s...waw.towyrzuc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pożyczłem samocchód) to sprawa nadaje się na trybunał konstytucyjny IMHO.

    Chciałbyś aby "nieznany" sprawca rozjechał Ci dziecko?
    Karanie osobników łamiących prawo jest w interesie społecznym.

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2005-01-14 20:40:34
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Fri, 14 Jan 2005 20:01:51 +0100,
    kam <X#k...@w...pl#X> screamed:

    > czy ja wiem... jeśli na zdjęciu nic nie widać...

    Ok. Jeśli na zdjęciu nic nie widać, to poza pechem, że został wylosowany
    nie grozi mu nic (-:

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:208B ]
    [ 21:39:58 user up 10491 days, 9:34, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Know Thy User.