  • 1. Data: 2003-06-18 19:24:21
    Temat: weksle
    Od: "mirosław lis" <m...@N...gazeta.pl>

    Czy wiecie, co się dzieje z wekslami poręczycieli kredytów w wypadku ich
    nieodebrania z banku po spłacie kredytu? Czy jest to regulowane jakimiś
    przepisami ogólnymi czy bankowymi? Sprawa bardzo pilna właśnie dostałem
    wezwanie do zapłaty kredytu spłaconego półtora roku temu poparte argumętem
    wypełnienia weksla in blanko

  • 2. Data: 2003-06-18 19:54:26
    Temat: Re: weksle
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Użytkownik "mirosław lis" napisał w wiadomości:
> [...]
    > wezwanie do zapłaty kredytu spłaconego półtora roku temu poparte argumętem

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Upsss... ja również poproszę o odpowiedź w tej kwestii.
    Kredyt zabezpieczony wekslem spłaciłam w październiku 2002 roku. Czy
    powinnam odebrać weksel?
    Pozdrawiam,
    Aurore

  • 3. Data: 2003-06-18 20:12:21
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Aurore" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.gazeta.pl/usenet/
    >
    > Upsss... ja również poproszę o odpowiedź w tej kwestii.
    > Kredyt zabezpieczony wekslem spłaciłam w październiku 2002 roku. Czy
    > powinnam odebrać weksel?

    Moim zdaniem zawsze warto odebrać weksel, ot po prostu zwrócić się czy to z
    pismem czy po prostu pójść.
    Nigdy nie wiadomo co się z takim wekslem stanie.
    Wekslowi towarzyszy też deklaracja wekslowa, nie wiem co to pomaga
    wierzycielowi, a może zabezpiecza dłużnika ?

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 4. Data: 2003-06-18 20:24:59
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" napisał w wiadomości :
> [...]
    > wierzycielowi, a może zabezpiecza dłużnika ?
    >
    > --
    > Załączam pozdrowienia i życzenia powodzenia

    Dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam,
    Aurore

  • 5. Data: 2003-06-18 21:22:17