  • 31. Data: 2020-07-11 11:05:42
    Temat: Re: warunkowo umorzyli
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale to informacja dziennikarzy. Natomiast trzeba by było wiedzieć, co
    > jest w materiałach. Zwłaszcza, ze wstępnie gość się podobno przyznał.
    > Oczywiście zdaję sobie sprawę, jak to mogło wyglądać, tym nie mniej sąd
    > musi brać pod uwagę wszystko.

    Nie musi - może brać sobie po uważaniu.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2020-07-11 15:05:03
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Ale to informacja dziennikarzy. Natomiast trzeba by było wiedzieć, co
    > jest w materiałach. Zwłaszcza, ze wstępnie gość się podobno przyznał.
    > Oczywiście zdaję sobie sprawę, jak to mogło wyglądać, tym nie mniej sąd
    > musi brać pod uwagę wszystko.
    >
    > Co do kolumn SOP, to dawniej VIP-ów śmigłowcami podwożono i jechali na
    > sygnałach kawalątek. PIS w ramach oszczędnego państwa z tego
    > zrezygnował, choć trzeba by było się zastanowić, na ile taniej jest
    > kilka limuzyn pchać drogą i ryzykować kolizje.

    Nie zapomnę jak Jaruzelski blokował codziennie ruch.
    Ludzie się spieszyli do pracy i ruch jak zwykle, codziennie zostaje
    wstrzymany, bo Jaruzelski wyjeżdża z ul. Idzikowskiego ze swoimi do
    swojej pracy.

    --
    animka

  • 33. Data: 2020-07-11 22:27:15
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, July 10, 2020 at 1:47:12 PM UTC+2, n...@o...pl wrote:

    > Tak, z linią ciągłą (zakaz wyprzedzenia).

    To i tak jest sliskie... jesli stal, to nie wyprzedzanie, a omijanie.
    Jak cos stoi przy linii ciaglej to nalezy sie za nim zatrzymac i czekac kilka godzin,
    az odjedzie? Zadzwonic na 112 i czekac az odholuja? ;) W praktyce kazdy omija
    najezdzajac na ta linie ciagla...

  • 34. Data: 2020-07-12 09:56:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2020 o 22:27, WS pisze:

> [...]
    > zatrzymac i czekac kilka godzin, az odjedzie? Zadzwonic na 112 i
    > czekac az odholuja? ;) W praktyce kazdy omija najezdzajac na ta linie

    W teorii też :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 35. Data: 2020-07-12 09:57:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2020 o 15:05, Animka pisze:

> [...]
    > Ludzie się spieszyli do pracy i ruch jak zwykle, codziennie zostaje
    > wstrzymany, bo Jaruzelski wyjeżdża z ul. Idzikowskiego ze swoimi do

    Bo na tym polega ochrona VIP-a, a nie na udawaniu, że go nie chronimy,
    tylko chronimy tak troszkę :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 37. Data: 2020-07-12 09:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

> [...]
    > zatrzymac i czekac kilka godzin, az odjedzie? Zadzwonic na 112 i
    > czekac az odholuja? ;) W praktyce kazdy omija najezdzajac na ta

    Masz PJ? ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 36. Data: 2020-07-12 09:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > kogutach i bawiąc się w drogowego szeryfa celowo mu zajechał
    > drogę, to to ponosi winę za spowodowanie wypadku. Możliwości może

    Chyba tylko ty mozesz wymyslic, ze ktos celowo pcha sie pod
    zapierdalajace auto skrecajac w lewo i nastawaiajac sie lewymi drzwiami
    (czyli tam gdzie 3cm dalej jest ciało kierowcy) a wszystko to robi w
    cinquecento... Dramat...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesli ty po kilka razy dziennie mozesz klamac jak stara pomarszczona cyganka

  • 38. Data: 2020-07-12 10:20:37
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.07.2020 o 09:59, Budzik pisze:

> [...]
    > zapierdalajace auto skrecajac w lewo i nastawaiajac sie lewymi drzwiami
    > (czyli tam gdzie 3cm dalej jest ciało kierowcy) a wszystko to robi w

    Wpisz sobie w wyszukiwarkę YouTube "szeryf drogowy", a zobaczysz, ilu
    takich cwaniaków jest na drogach. Przy czym ja nie twierdzę, ze tu tak
    było, a jedynie wzmiankuję jedną z możliwości.

    W każdym razie istnieje pierdylion powodów, z których pomimo naruszenia
    prawa drogowego przez pokrzywdzonego, to ten prawidłowo pierwotnie
    jadący kierujący może zostać uznany za winnego samego spowodowania
    wypadku / kolizji. Od oceny tego jest w pierwszej linii policjant RD, a
    w dalszej biegły i sąd. Tu niestety wmieszali się dziennikarze i
    politycy, co po prostu zaciemnia obraz.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2020-07-12 10:22:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Masz PJ? ;-P

    Spora część mających prawo ruchu drogowego zna dość intuicyjnie. Zresztą
    to przeważnie wystarcza. Ciekawe, czy Ty wiesz, jaka jest podstawa
    prawna przejechania w takim wypadku tej linii :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 40. Data: 2020-07-12 11:55:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Jul 2020 20:50:36 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > kogutach i bawiąc się w drogowego szeryfa celowo mu zajechał drogę, to
    > to ponosi winę za spowodowanie wypadku. Możliwości może być masa.

    a) "wypadku" ? hm
    b) a kto mial pierwszenstwo?
    Bo moze to ten drugi celowo nie hamowal, za szybko jechal itp :-)

    J.