    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wadliwy samochod
    Date: Wed, 30 Jun 2004 10:38:08 +0800

    In article <cbt71s$88l$1@atlantis.news.tpi.pl>, soulie wrote:
    > Dzieki za odpowiedz, skorzystam z tej rady. Jeszcze jedno pytanie: Czy jesli
    > nie zgadzam sie z odpowiedzia na moje pismo reklamacyjne moge odebrac
    > reklamowany samochod od dealera (bo jeszcze go nie odebralem) czy wtedy
    > bedzie to ozaczalo ze zaakceptowalem odpowiedz sprzedawcy na reklamacje?

    Nie wiem. W sumie nie widzę przeciwskazań aby odebrać (jeszcze się możesz narazić
    na próbę obciążenia Cię kosztami postoju) bo w końcu przedmiot sporu jest jasny, a
    fakt że samochód będzie w Twoim posiadaniu tej jasności w żaden sposób raczej nie
    zmieni. Ja bym chyba odebrał, ale na pokwitowaniu odbioru napisałbym jakąś
    adnotację, że ów odbór pojazdu nie oznacza uznania przez Ciebie sposobu załatwienia
    tej reklamacji. Ale lepiej niech się ktoś bardziej obeznany w prawie wypowie.

    --
    Marcin