  • Data: 2004-06-30 02:05:26
    Temat: Re: wadliwy samochod
    Od: "soulie" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...notrix.net> napisał w
    wiadomości news:5r5tbc.vf9.ln@ziutka.router...

    > Wstrzymaj się jeszcze trochę z tym sądem. Nie wyczerpałeś wszystkich
    sposobów
    > mediacji a sprawa niekoniecznie jest jednoznaczna. Najlepiej jakbys się
    zwrócił do
    > Federacji Konsumentów:

    Dzieki za odpowiedz, skorzystam z tej rady. Jeszcze jedno pytanie: Czy jesli
    nie zgadzam sie z odpowiedzia na moje pismo reklamacyjne moge odebrac
    reklamowany samochod od dealera (bo jeszcze go nie odebralem) czy wtedy
    bedzie to ozaczalo ze zaakceptowalem odpowiedz sprzedawcy na reklamacje?

    pokłony

    --
    http://www.teampoland.prv.pl - Internetowy projekt badań nad rakiem