  • 41. Data: 2022-02-11 13:07:35
    Temat: Re: w Biedronce
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 11 Feb 2022 11:31:46 +0100
    doszła do mnie wiadomość <62063b13$0$491$65785112@news.neostrada.pl>
    od Robert Tomasik <r...@g...pl> :

    >Bystrzaki, to dopeiro są ci, którzy robią z takich popierdułek artykuły.

    Taki miły pan z bronią przebywający w sklepie na zakupach może się źle
    kojarzyć u nieco starszych osób(okupacja, stan wojenny).

    --
    Szwambuł Trantiputl.
    Inter stercus/faeces et urinam nascimur

  • 42. Data: 2022-02-11 13:36:03
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.02.2022 o 13:07, a...@p...com pisze:
    > Taki miły pan z bronią przebywający w sklepie na zakupach może się źle
    > kojarzyć u nieco starszych osób(okupacja, stan wojenny).

    Może. Ale żeby artykuł o tym pisać? Powiedzmy w jakimś periodyku dla
    lekarzy, to bym jeszcze rozumiał. Zgodnie z prawem międzynarodowym
    żołnierz ma broń nosić jawnie i tyle.

    Dawniej, jak gdzieś wysyłano mundurowych, to jechało za nimi
    kwatermistrzostwo. teraz idą po najmniejszej linii oporu i albo ogłoszą
    przetarg na kanapki, albo po prost wypłacą Ci ekwiwalent. Jeszcze nie
    dawno to było coś koło 2 zł za gorący posiłek. Nie chce mi się szukać,
    ale pewnie dopiero ze dwa la tata temu podnieśli do około dwudziestu. A
    że pewnie bazują z dala od cywilizacji i jakiegoś sklepu, a w lesie
    trudno cokolwiek kupić do zjedzenia, to korzystając z przerwy zakupy
    robili. Przez nadwrażliwą babę pewnie teraz nie będą mogli. Bo jej to
    "stan wojenny" być może przypomina.

    --
    Robert Tomasik

  • 43. Data: 2022-02-11 13:56:53
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 11 Feb 2022 13:36:03 +0100
    doszła do mnie wiadomość <62065834$0$470$65785112@news.neostrada.pl>
    od Robert Tomasik <r...@g...pl> :

> [...]
    >trudno cokolwiek kupić do zjedzenia, to korzystając z przerwy zakupy
    >robili. Przez nadwrażliwą babę pewnie teraz nie będą mogli. Bo jej to

    Sądzę, że na lewiznę poszli, kto ludzi z bronioą wypuszcza oficjalnie
    do sklepu na zakupy?

  • 44. Data: 2022-02-11 13:57:49
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 13:36:03 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Może. Ale żeby artykuł o tym pisać?

    Za Generała to był porządek w prasie i innych mediach, ale nie załamuj rąk,
    bo wraca. Musisz tylko konsekwentnie głosować na partię, dla której nie ma
    alternatywy, to końcu zrobią porządek z pismakami.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 45. Data: 2022-02-11 14:08:37
    Od: a...@p...com

    Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 11 Feb 2022 13:56:53 +0100
    doszła do mnie wiadomość <c...@4...com>
    od a...@p...com :
> [...]
    >od Robert Tomasik <r...@g...pl> :

    >Sądzę, że na lewiznę poszli, kto ludzi z bronioą wypuszcza oficjalnie

    No już wiem, to pewnie była imitacja karabinu, taka drewniana, z
    metalowym prętem na sprężynie wysuwanym z lufy, sam taką ćwiczyłem na
    manekinach jak byłem w armii.

  • 46. Data: 2022-02-11 22:42:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > że pewnie bazują z dala od cywilizacji i jakiegoś sklepu, a w lesie
    > trudno cokolwiek kupić do zjedzenia, to korzystając z przerwy zakupy

    Szczerze mówiąc, to upadek państwa, żeby żołnierzom żarcia nie zapewnić.

    > Przez nadwrażliwą babę pewnie teraz nie będą mogli. Bo jej to
    > "stan wojenny" być może przypomina.

    A tam nie ma przypadkiem stanu wyjątkowowego? No to w czym dziwne, że
    przypomina?

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 47. Data: 2022-02-11 23:00:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.02.2022 o 10:59, _Master_ pisze:

    > Dzisiejsza gimbaza udostępnia na fejsbukach.
    > Czyli "publikuje" często nawet nie wiedząc kiedy i komu ;-)

    No ale żeby idostępnić od razu na głównej stronie gazety, to jednak
    potrzeba skila. Mój login i hasło nie zezwala. Twój zapewne też nie:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 48. Data: 2022-02-12 01:05:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.02.2022 o 13:57, Olin pisze:

    > Za Generała to był porządek w prasie i innych mediach, ale nie załamuj rąk,
    > bo wraca. Musisz tylko konsekwentnie głosować na partię, dla której nie ma
    > alternatywy, to końcu zrobią porządek z pismakami.

    Dziennikarze sami ze sobą robią porządek. Mało kto mądry w ogóle to
    czyta. Żeby coś sensownie z tego wysupłać, to trzeba średnią z kilku
    źródeł wyciągać.

    --
    Robert Tomasik

  • 49. Data: 2022-02-14 11:22:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sat, 12 Feb 2022 01:05:11 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dziennikarze sami ze sobą robią porządek. Mało kto mądry w ogóle to
    > czyta. Żeby coś sensownie z tego wysupłać, to trzeba średnią z kilku
    > źródeł wyciągać.

    Złe to czasy, kiedy nie można spokojnie pochodzić z fuzją po sklepie.
    Za Generała mógłby do tego sklepu wjechać bewupem i nikt, poza miejscowymi,
    by się o niczym nie dowiedział.

  • 50. Data: 2022-02-14 20:40:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 14.02.2022 o 11:22, Olin pisze:
    > Złe to czasy, kiedy nie można spokojnie pochodzić z fuzją po sklepie.
    > Za Generała mógłby do tego sklepu wjechać bewupem i nikt, poza miejscowymi,
    > by się o niczym nie dowiedział.

    Za tych też można. Prosiłem, by oponenci znaleźli zakaz. Pomijając
    nadwrażliwą kobietę i zagrożenie dla jej psychiki, to nie znalazłem
    innych przeciwwskazań.

    Za czasów Pana Generała, jeśli o tym samym myślimy, żołnierz miałby
    wyżerkę w miejscu bazowania, a nie dostał ekwiwalent w pieniądzu. Ty
    myślisz, że skąd ten żołnierz się wziął w tym sklepie? Tak sobie spacerował?

    --
    Robert Tomasik