  • 31. Data: 2022-02-10 11:38:13
    Temat: Re: w Biedronce
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.02.2022 o 09:24, Dawid Rutkowski pisze:
    > Sam twierdziłeś, że są "legalne powody", no to dawaj.

    Każdy. Poszedł po dropsy. Znajdź zakaz.

    > Hmm, tak mi się też wydaje, że co do broni, to prawo działa - albo
    > przynajmniej powinno - wg metody "co nie jest dozwolone, jest
    > zabronione" - no ale żyjemy w PL.

    Za Twoje wyobrażenia trudno mi odpowiadać.

    --
    Robert Tomasik

  • 32. Data: 2022-02-10 11:40:15
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.02.2022 o 10:32, Olin pisze:
    > No ale na jednym zdjęciu ten bóg wojny jest od tyłu, a na drugim z zamazaną
    > twarzą i w mundurze, który nie pozwala w żaden sposób zidentyfikować osoby.
    > Gdzie ten "wizerunek", o którym jest w ustawie?

    Ale tu dyskutujemy o pouczeniu, jakie fotografująca dostała, a nie o
    zdjęciach. Chyba nie sądzisz, ze będę przegrzebywał Internet w
    poszukiwaniu tego, jakie konkretnie kobieta zdjęcia opublikowała.
    Piszesz "tu". A gdzie indziej? Nie wolno publikować wizerunku bez zgody
    właściciela - i tylko o to mi chodzi.

    --
    Robert Tomasik

  • 33. Data: 2022-02-10 14:03:53
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 11:40:15 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Ale tu dyskutujemy o pouczeniu, jakie fotografująca dostała, a nie o
    > zdjęciach.

    Ale kto ją pouczył? Masz na myśli starszego kaprala, który życzliwie
    radził, żeby nie fikała, bo 'ktoś się nią zainteresuje'.
    To aby nie podpada pod zastraszanie czy cuś?

    > Chyba nie sądzisz, ze będę przegrzebywał Internet w
    > poszukiwaniu tego, jakie konkretnie kobieta zdjęcia opublikowała.

    Nie śmiem Cię narażać na jakikolwiek wysiłek, ale w tym wątku już
    zapodawałem linki. Nawet na ten post odpowiedziałeś, więc sądziłem, że
    jesteś doskonale zorientowany i te wizerunki masz cały czas przed oczami.

    https://bi.im-g.pl/im/e7/c6/1a/z28077031V,Zolnierz-z
    -dluga-bronia-chodzacy-po-jednym-z-wielk.jpg
    https://bi.im-g.pl/im/ce/c6/1a/z28077006V,Zolnierz-z
    -dluga-bronia-chodzacy-po-jednym-wielkop.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 34. Data: 2022-02-10 19:48:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2022 o 14:03, Olin pisze:

> [...]
    -dluga-bronia-chodzacy-po-jednym-z-wielk.jpg
    > https://bi.im-g.pl/im/ce/c6/1a/z28077006V,Zolnierz-z
    -dluga-bronia-chodzacy-po-jednym-wielkop.jpg

    Chciałem nieśmiało zwrocić uwagę, że to raczej nie ta kobieta te zdjęcia
    opublikowała - przynajmniej mój login i hasło na gazecie nie wystarcza
    do wrzucania artukułów ze zdjęciami:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 35. Data: 2022-02-10 22:23:56
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Ale kto ją pouczył? Masz na myśli starszego kaprala, który życzliwie
    > radził, żeby nie fikała, bo 'ktoś się nią zainteresuje'.
    > To aby nie podpada pod zastraszanie czy cuś?

    Podpada pod dobry uczynek. Litościwie jej zwrócił uwagę, że jest mądra
    inaczej.

> [...]
    -dluga-bronia-chodzacy-po-jednym-z-wielk.jpg
    > https://bi.im-g.pl/im/ce/c6/1a/z28077006V,Zolnierz-z
    -dluga-bronia-chodzacy-po-jednym-wielkop.jpg

    Ale ja pisze ogólnie. To zdjęcie nie narusza ochrony wizerunku -
    przynajmniej moim zdaniem. Ale kapral nie wiedział, co fotografująca z
    fotka zrobi. Nie jest jasnowidzem, czy zasłoni twarz, czy nie.

    --
    Robert Tomasik

  • 36. Data: 2022-02-11 10:59:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 10 Feb 2022 22:23:56 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Litościwie jej zwrócił uwagę, że jest mądra
    > inaczej.

    Co prawda, to prawda.
    Bystrzaki chodzą po Biedronkach z fuzją w koszyku i anektują czeskie
    kapliczki.

    > To zdjęcie nie narusza ochrony wizerunku -
    > przynajmniej moim zdaniem. Ale kapral nie wiedział, co fotografująca z
    > fotka zrobi. Nie jest jasnowidzem, czy zasłoni twarz, czy nie.

    Czyli życzliwe rady zostały wysłuchane.
    Warto rozmawiać ze starszymi kapralami, bo wtedy unika się kłopotów.

  • 37. Data: 2022-02-11 10:59:41
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-09-lutego-2022 o 18:14, Shrek pisze:
    > Udostępnianie i publikowanie to dwie różne czynności.

    Dzisiejsza gimbaza udostępnia na fejsbukach.
    Czyli "publikuje" często nawet nie wiedząc kiedy i komu ;-)

  • 38. Data: 2022-02-11 11:31:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.02.2022 o 10:59, Olin pisze:
    > Bystrzaki chodzą po Biedronkach z fuzją w koszyku i anektują czeskie
    > kapliczki.

    Bystrzaki, to dopeiro są ci, którzy robią z takich popierdułek artykuły.

    --
    Robert Tomasik

  • 39. Data: 2022-02-11 11:36:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 11 Feb 2022 11:31:46 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Bystrzaki, to dopeiro są ci, którzy robią z takich popierdułek artykuły.

    Przypomniał mi się kurator za pisanie kredą po chodniku i rzecz jasna
    bałwanek.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 40. Data: 2022-02-11 12:35:35