  • 1. Data: 2010-09-15 09:28:40
    Temat: utrata prawa do wykonywania zawodu programisty
    Od: j...@p...onet.pl

    Jestem analfabetą jeśli chodzi o prawo i mam takie pytanie:
    Czy programista komputerowy może utracić prawo do wykonywania zawodu? Kiedy?
    Programy komputerowe to skomplikowane wytwory które zwykle mają błędy bo trudno
    jest napisać dobry program. Nie mniej jednak powinna być jak sądzę jakaś
    odpowiedzialność w tym zawodzie...

  • 2. Data: 2010-09-15 09:38:45
    Od: "Gizayer" <G...@n...pl>

> [...]
    > trudno
    > jest napisać dobry program. Nie mniej jednak powinna być jak sądzę jakaś

    aby utracić jakieś prawo do wykonywania zawodu to trzeba chyba wcześniej je
    nabyć.
    Sprawdz może najpierw listę zawodów które wymagają takiego prawa.
    Np lekarz, kierowca itd

    Pozdr.

  • 3. Data: 2010-09-15 10:27:04
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Gizayer" <G...@n...pl>

    > aby utracić jakieś prawo do wykonywania zawodu to trzeba chyba wcześniej
    > je nabyć.

    Z urodzeniem "nabywasz"

  • 4. Data: 2010-09-15 10:36:52
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 15-09-2010 12:27, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Gizayer" <G...@n...pl>

    > Z urodzeniem "nabywasz"

    Jak tak postawimy sprawę, to z urodzeniem nabywa się prawo do
    wszystkiego, co nie wymaga dodatkowych aktów "nabycia".

    Czyżby z tego można wyciągnąć wniosek, że prawo do obierania śliwek ze
    skórki przed jedzeniem (taka moja fanaberia) można mi odebrać?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-09-15 10:50:45
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-15 12:36, Maddy pisze:
    > Czyżby z tego można wyciągnąć wniosek, że prawo do obierania śliwek ze
    > skórki przed jedzeniem (taka moja fanaberia) można mi odebrać?

    Czyżbyś nie słyszała np. o zakazie zbliżania się do komputerów dla
    przestępców konmputerowych?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2010-09-15 10:58:04
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    > Czyżbyś nie słyszała np. o zakazie zbliżania się do komputerów dla
    > przestępców konmputerowych?

    W Polsce?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 7. Data: 2010-09-15 11:04:16
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > Czyżbyś nie słyszała np. o zakazie zbliżania się do komputerów dla
    > przestępców konmputerowych?

    Chyba nie w Polsce :)

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 8. Data: 2010-09-15 11:17:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/15/2010 4:28 AM, j...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    > jest napisać dobry program. Nie mniej jednak powinna być jak sądzę jakaś

    zeby cos utracic to najpierw trzeba to miec.

  • 9. Data: 2010-09-15 11:22:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-15 13:17, witek pisze:

    > zeby cos utracic to najpierw trzeba to miec.

    Sugerujesz, że nie miał prawa wykonywania zawodu programisty?

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2010-09-15 11:30:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.09.2010 12:36, Maddy pisze:

    > Czyżby z tego można wyciągnąć wniosek, że prawo do obierania śliwek ze
    > skórki przed jedzeniem (taka moja fanaberia) można mi odebrać?

    W pewnym sensie tak. Np. pozbawiając ciebie życia. Pozbawienie wolności
    czy ubezwłasnowolnienie też może dać taki sam skutek: siedzisz w
    więzieniu, a ja, jako wredny naczelnik, nie będę zamawiał śliwek ;->