  • 41. Data: 2010-09-19 08:52:06
    Temat: Re: utrata prawa do wykonywania zawodu programisty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-19 02:50, Użytkownik mvoicem napisał:

    > Tak też pewnie mówiono o bimbrownictwie i akcyzie na alkohol.
    >
    > A koniec końców alkohol kupuje się głównie w sklepie a nie produkuje
    > samemu.

    Są środowiska gdzie kupuje się tylko w przypadku spodziewanych
    gości do których brak zaufania, na własny użytek stosuje się
    własne wyroby. :-)

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-09-20 11:08:10
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    RadoslawF wrote:

    > Są środowiska gdzie kupuje się tylko w przypadku spodziewanych
    > gości do których brak zaufania, na własny użytek stosuje się
    > własne wyroby. :-)

    To zaufanie działa w obydwie strony.

    Wiesz, mam w szafie taki litr bimbru. Prawie nietknięty. Dostałem od
    jakiegoś pseudoznajomego.

    I jakoś nie mam do niego na tyle zaufania żeby to wypić.

    Prawie nietknięty, bo ostatnio użyłem żeby odczyścić płytki przed
    przyklejeniem na przyssawki półeczki w łazience. Które to odczyszczanie
    i tak gucio dało.
    Ba, nawet dwustronna taśma klejąca, która lepi się jak szatan do
    wszystkiego - nie dała rady. Druciana półeczka obciążona siatkową myjką
    się odrywa.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 43. Data: 2010-09-20 12:00:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-09-20 13:08, Użytkownik Massai napisał:

    > To zaufanie działa w obydwie strony.
    >
    > Wiesz, mam w szafie taki litr bimbru. Prawie nietknięty. Dostałem od
    > jakiegoś pseudoznajomego.
    >
    > I jakoś nie mam do niego na tyle zaufania żeby to wypić.

    Nie dziwie się, ale przy okazji potwierdzasz istnienie
    grupy która nie zawsze zadowala się tylko alkoholem
    kupionym w sklepie. :-)