  • 11. Data: 2004-07-06 16:49:45
    Temat: Re: usunięcie simlocka
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    > A co do zmiany IMEI... hmm, nie slyszlaem o zmianie, przeciez to numer
    > seryjny, czy to nie jest przypadkiem pobierane przez oprogramowanie
    > tak jak np w komputerze numer plyty glownej? tego przecież nie zmienisz.

    no to widocznie musisz sie doedukować...
    zmiana IMEI to 5 sekund roboty (mając kabel do telefonu.. a napewno maja
    kabel, bo musza sciagnac simlocka)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 12. Data: 2004-07-06 16:54:22
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 6 lip o godzinie 17:51, na pl.soc.prawo, Przemyslaw Rokicki
    napisał(a):

    > A co do zmiany IMEI... hmm, nie slyszlaem o zmianie, przeciez to numer
    > seryjny, czy to nie jest przypadkiem pobierane przez oprogramowanie
    > tak jak np w komputerze numer plyty glownej? tego przecież nie zmienisz.

    Zmienisz, zmienisz - toć nic innego jak numer wpisany w EEPROM /bodajże/.
    Skoro nie wiesz, to poczytaj:
    http://kabelkigsm.w.interia.pl/siemens_mc60.htm
    a tutaj ciut więcej:
    http://www.google.pl/search?q=Zmiana+IMEI&ie=UTF-8&h
    l=pl&lr=

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2004-07-06 18:50:01
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > no to widocznie musisz sie doedukować...
    > zmiana IMEI to 5 sekund roboty (mając kabel do telefonu.. a napewno maja
    > kabel, bo musza sciagnac simlocka)

    Wiesz.. mnie to szczerze powiedziawszy "wali".. ale policja powinno sie
    doedukowac :)

    P.

  • 14. Data: 2004-07-06 19:18:37
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Przemyslaw Rokicki napisał:
    > Wiesz.. mnie to szczerze powiedziawszy "wali".. ale policja powinno sie
    > doedukowac :)

    nie ma sensu, sprawa jest praktycznie nie do wykrycia :))
    we wszystkich telefonach jest co prawda pod baterią naklejka z numerem
    IMEI, ale np u mnie po roku używania ona się już całkowicie wytarła...

  • 15. Data: 2004-07-06 19:53:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 6. lipca 2004 16:11 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Artur Ch.:

    > Ponadto o weryfikację IMEI to raczej nie do policji, choć nie jestem
    > pewien, ale operatorzy kiedyś mieli taką wizję by stworzyć bazę IMEI
    > skradzionych aparatów.

    Nie wierzę w tą wizję. Gdyby chcieli coś z tym zrobić, to by blokowali
    skradzione numery. A nie blokują nawet w ramach macierzystej sieci.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 16. Data: 2004-07-06 19:53:52
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia wto 6. lipca 2004 17:51 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

    > A co do zmiany IMEI... hmm, nie slyszlaem o zmianie, przeciez to numer
    > seryjny, czy to nie jest przypadkiem pobierane przez oprogramowanie
    > tak jak np w komputerze numer plyty glownej? tego przecież nie zmienisz.

    Zmienisz zmienisz... Kwestia oprogramowania.

  • 17. Data: 2004-07-06 20:12:11
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Tristan Alder napisał:
    > Nie wierzę w tą wizję. Gdyby chcieli coś z tym zrobić, to by blokowali
    > skradzione numery. A nie blokują nawet w ramach macierzystej sieci.

    bodajże Era blokuje (albo Plus.. napewno któraś z tych dwóch)