  • 1. Data: 2004-07-04 09:43:28
    Temat: skarga na opieszałość sądu-przepis obowiązujący?
    Od: " Iwa" <p...@g...pl>

    Czy przepis pozwalający wnieść skargę na opieszałość sądu do sądu wyższej
    instancji wszedł w życie? Sprawdzałam w kpc, jednak tam go nie ma. Czyżby w
    ubiegłorocznej prasie były tylko dyskusje na temat jego ewentualnego
    pojawienia się?

  • 2. Data: 2004-07-04 09:51:56
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik " Iwa" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > instancji wszedł w życie? Sprawdzałam w kpc, jednak tam go nie ma. Czyżby
    > ubiegłorocznej prasie były tylko dyskusje na temat jego ewentualnego

    no jakoś nie słyszałam o żadnej nowelizacji kpc. nie wiem czy dobrze
    kojarze, ale ma to być jakas ustawa w sprawie przedmiotowej skargi.

    pozdr.
    b.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2004-07-04 11:36:30
    Od: "aw" <w...@o...pl>

    Sejm uchwalił 19 czerwca ustawę w tym zakresie. Pozostał jeszcze Senat i
    Prezydent