  • 1. Data: 2003-03-11 10:54:51
    Temat: ustawa antyspamowa a realia
    Od: Czarek<c...@i...pl>

    Moja firma wysyłała dotychczas regularnie newsletter z informacjami o
    dokonaniach (agencja reklamowa). Czy istnieje sposób na dalsze
    korzystanie z tego narzędzia? Potwierdzanie przez odbiorców chęci
    otrzymywania da b. małe efekty a bazę budowaliśmy w pocie czoła
    przez kilka miesięcy. Jak wygląda kwestia wysyłania newslettera z
    serwera zagranicznego? Czy wzbogacenie treści o informacje o innych
    firmach (partnerach) oraz artykuły o tematyce marketingowej coś
    zmienia (czy w dalszym ciągu jest to informacja handlowa)? Z racji
    charakteru usług NIE zachęcamy w biuletynie do zakupu usług, nie
    informujemy o cenach - wspominamy jedynie o zrealizowanych akcjach
    reklamowych. Z góry dziękuję za pomoc.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-03-11 11:08:24
    Temat: Re: ustawa antyspamowa a realia
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Czarek wrote:

> [...]
    > korzystanie z tego narzędzia? Potwierdzanie przez odbiorców chęci
    > otrzymywania da b. małe efekty a bazę budowaliśmy w pocie czoła

    I bardzo dobrze, że da małe efekty. W ten sposób wasz newsletter będą
    otrzymywać tylko ci, którzy chcą go czytać

  • 3. Data: 2003-03-11 13:59:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    >Czy istnieje sposób na dalsze
    > korzystanie z tego narzędzia?

    Ta ustawa wlasnie ma na celu powstrzymanie takiego spamerstwa.

    > Potwierdzanie przez odbiorców chęci
    > otrzymywania da b. małe efekty a bazę budowaliśmy w pocie czoła
    > przez kilka miesięcy.

    W jaki sposob? zbierajac adresy na grupach dyskusyjnych?:-))) Teraz
    przynajmniej bedziecie wysylac do ludzi, którzy sobie tego ŻYCZĄ.

    > Jak wygląda kwestia wysyłania newslettera z
    > serwera zagranicznego?

    Nawet gdybys wysylal z Księzyca to jesli podasz jakies namiary na swoją
    firme to ja otrzymawszy taki spam zgłosze sprawe do GIODO.

    >Czy wzbogacenie treści o informacje o innych
    > firmach (partnerach) oraz artykuły o tematyce marketingowej coś
    > zmienia (czy w dalszym ciągu jest to informacja handlowa)?

    Nie. w dalszym ciagu to śmieć.

    > Z góry dziękuję za pomoc.

    Proszę bardzo

    HaNkA

  • 4. Data: 2003-03-11 15:46:07
    Od: "Filip Kafar" <U...@w...pl>

    http://www.thebat.pl/index.php?artc=167

  • 5. Data: 2003-03-11 15:51:12
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> pisze w

    > I bardzo dobrze, że da małe efekty. W ten sposób wasz newsletter będą
    > otrzymywać tylko ci, którzy chcą go czytać

    Dokladnie, przez takie "newslettery" mam 9 kont pocztowych.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 6. Data: 2003-03-12 10:14:35
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > Ta ustawa wlasnie ma na celu powstrzymanie takiego spamerstwa.

    jakiego spamerstwa? zastanow sie zanim glupoty napiszesz. przeciez
    ludzie sami dopisuja sie do takiej listy wiec gdzie tu jest
    spamerstwo??? Sam mam mail-liste 2 tysiecy adresow - kazdy adres wpisal
    jego wlasciciel, ba, aby aktuwowac subskrypcje musial z tego konta
    odebrac maila potwierdzajacego i kliknac na odnosnik aktuwujacy.
    Wiec gdzie tu jest forma spamu???

    powstrzymywac to trzeba siebie zanim sie napisze cos glupiego!

    zirytowany

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros
    _`\<,_ GG #1798800

  • 7. Data: 2003-03-12 10:34:32
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

    > jakiego spamerstwa? zastanow sie zanim glupoty napiszesz. przeciez
    > ludzie sami dopisuja sie do takiej listy wiec gdzie tu jest
    > spamerstwo???

    A skad wiesz jak ich firma zbierala baze danych? Nigdy nie dostales zadnego
    maila od firmy do ktorej bazy danych sie nie dopisywales? To ciekawe po co
    ci to "SPAM-SUXX" w adresie?:-))

    > kazdy adres wpisal
    > jego wlasciciel, ba, aby aktuwowac subskrypcje musial z tego konta
    > odebrac maila potwierdzajacego i kliknac na odnosnik aktuwujacy.

    I slicznie - tylko ze w tym wypadku kazdy sie ZGODZIL dostawac od Ciebie
    maile. Ale mówimy o formie gdy ktos dostaje cos chociaz tego NIE CHCIAŁ.
    Autor wątku pisze "Potwierdzanie przez odbiorców chęci
    otrzymywania da b. małe efekty" - ciekawe czemu? Bo odbiorcy poprzednio byli
    uszczesliwiani mailami na siłe? I Ty uwazasz ze to nie spam?

    > powstrzymywac to trzeba siebie zanim sie napisze cos glupiego!

    No wlasnie. Radzę Ci skorzystać z tej rady:-))))))

    HaNkA

  • 8. Data: 2003-03-13 13:16:18
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > A skad wiesz jak ich firma zbierala baze danych? Nigdy nie
    > dostales zadnego maila od firmy do ktorej bazy danych sie nie
    > dopisywales? To ciekawe po co ci to "SPAM-SUXX" w adresie?:-))

    a ty skad wiesz??? przeciez nie napisal w jaki sposob je zdobyl. od
    razu musisz zakladac ze w najgorszy???

> [...]
    > chęci otrzymywania da b. małe efekty" - ciekawe czemu? Bo odbiorcy
    > poprzednio byli uszczesliwiani mailami na siłe? I Ty uwazasz ze to

    chrzanienie. rownie dobrze mogl miec na mysli, ze teraz musialby wyslac
    maila z informacja o nowej ustawie i prosba o potwierdzenie dalszej
    checi otrzymywania maili. ja to tak zrozumialem. sam zreszta z rok
    temu, kiedy moja baza miala blisko 5 tysiecy emaili wyslalem podobny
    email z prosba o potwierdzenie checi dalszego otrzymywania maili. zaraz
    po wysylce skasowalem wszystkie 5 tysiecy adresow i teraz baza
    zapelniala sie od nowa tylko zainteresowanymi osobami. okazalo sie, ze
    chec potwierdzilo z 200 osob (wynik troche zafalszowany bo po kilku
    latach kupe kont typu friko.onet.pl, poland.com, hoga.pl arena.pl po
    prostu nie istnialo). wiec taka akcja rzeczywiscie drastycznie
    uszczupli mu baze. nie mniej ja osobiscie wole mniejsza baze a samych
    zainteresowanych osob. obecnie mam taki system ktory wymaga
    potwierdzenia subskrypcji poprzez podane konto mailowe, wypisac mozna
    sie w kazdej chwili w ten sam sposob bez zadnych problemow.

    > No wlasnie. Radzę Ci skorzystać z tej rady:-))))))

    nie widze takiej potrzeby. to nie ja nadinterpretuje czyjes posty.
    jak facet przyjdzie do sklepu po super ostry noz to tez zwyzywasz, ze
    jest morderca???

    EOT

  • 9. Data: 2003-03-13 15:27:04
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

    > a ty skad wiesz??? przeciez nie napisal w jaki sposob je zdobyl. od
    > razu musisz zakladac ze w najgorszy???

    A Ty jestes idealistą, który wierzy ze ludzie są chodzacym dobrem:-)) I
    tylko wciaz mi nie odpowiedziales po co masz wstawione "SPAM-SUXX" do
    adresu:-)) Dla ozdoby, prawda? Bo przeciez nikt nie jest taki "bee" zeby
    wziac Twoj adres z grupy dyskusyjnej i przyslac Ci np oferte powiekszenia
    penisa:-))))

    >. rownie dobrze mogl miec na mysli, ze teraz musialby wyslac
    > maila z informacja o nowej ustawie i prosba o potwierdzenie dalszej
    > checi otrzymywania maili.

    No i wlasnie tak musi zrobic czy mu sie to podoba czy nie:-))

    > baza
    > zapelniala sie od nowa tylko zainteresowanymi osobami. okazalo sie, ze
    > chec potwierdzilo z 200 osob

    Z 5000?:-)))) Nawet jesli granica błedu wynosilaby powiedzmy 50% to widzę ze
    klienci byli szczesliwi dostając od Ciebie maile:-)))

    > obecnie mam taki system ktory wymaga
    > potwierdzenia subskrypcji poprzez podane konto mailowe, wypisac mozna
    > sie w kazdej chwili w ten sam sposob bez zadnych problemow.

    A jednak się da:-))

    > nie widze takiej potrzeby.

    No to albo masz problem z oczami albo z wlasnym ego. W zaleznosci od
    problemu polecam albo dobrego okulistę albo psychologa:-))

    > jak facet przyjdzie do sklepu po super ostry noz to tez zwyzywasz, ze
    > jest morderca???

    A zwyzywałam kogos?:-) W ogóle nie dokonujesz nadinterpretacji. W ogóle:-))
    A nazywanie kontrargumentów "chrzanieniem" albo "pisaniem głupot" jest
    zapewne jakąs toruńską odmiana prowadzenia dyskusji?:-)))

    >EOT

    No i chwała Bogu:-)))) A tak było zabawnie...:-)))))

    HaNkA