    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ustawa antyspamowa a realia
    Date: Thu, 13 Mar 2003 16:27:04 +0100

    Użytkownik "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl> napisał w wiadomości

    > a ty skad wiesz??? przeciez nie napisal w jaki sposob je zdobyl. od
    > razu musisz zakladac ze w najgorszy???

    A Ty jestes idealistą, który wierzy ze ludzie są chodzacym dobrem:-)) I
    tylko wciaz mi nie odpowiedziales po co masz wstawione "SPAM-SUXX" do
    adresu:-)) Dla ozdoby, prawda? Bo przeciez nikt nie jest taki "bee" zeby
    wziac Twoj adres z grupy dyskusyjnej i przyslac Ci np oferte powiekszenia
    penisa:-))))

    >. rownie dobrze mogl miec na mysli, ze teraz musialby wyslac
    > maila z informacja o nowej ustawie i prosba o potwierdzenie dalszej
    > checi otrzymywania maili.

    No i wlasnie tak musi zrobic czy mu sie to podoba czy nie:-))

    > baza
    > zapelniala sie od nowa tylko zainteresowanymi osobami. okazalo sie, ze
    > chec potwierdzilo z 200 osob

    Z 5000?:-)))) Nawet jesli granica błedu wynosilaby powiedzmy 50% to widzę ze
    klienci byli szczesliwi dostając od Ciebie maile:-)))

    > obecnie mam taki system ktory wymaga
    > potwierdzenia subskrypcji poprzez podane konto mailowe, wypisac mozna
    > sie w kazdej chwili w ten sam sposob bez zadnych problemow.

    A jednak się da:-))

    > nie widze takiej potrzeby.

    No to albo masz problem z oczami albo z wlasnym ego. W zaleznosci od
    problemu polecam albo dobrego okulistę albo psychologa:-))

    > jak facet przyjdzie do sklepu po super ostry noz to tez zwyzywasz, ze
    > jest morderca???

    A zwyzywałam kogos?:-) W ogóle nie dokonujesz nadinterpretacji. W ogóle:-))
    A nazywanie kontrargumentów "chrzanieniem" albo "pisaniem głupot" jest
    zapewne jakąs toruńską odmiana prowadzenia dyskusji?:-)))

    >EOT

    No i chwała Bogu:-)))) A tak było zabawnie...:-)))))

    HaNkA