    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ustawa antyspamowa a realia
    Date: 13 Mar 2003 13:16:18 GMT

    HaNkA ReDhUnTeR napisał(a):

    > A skad wiesz jak ich firma zbierala baze danych? Nigdy nie
    > dostales zadnego maila od firmy do ktorej bazy danych sie nie
    > dopisywales? To ciekawe po co ci to "SPAM-SUXX" w adresie?:-))

    a ty skad wiesz??? przeciez nie napisal w jaki sposob je zdobyl. od
    razu musisz zakladac ze w najgorszy???

    > I slicznie - tylko ze w tym wypadku kazdy sie ZGODZIL dostawac od
    > Ciebie maile. Ale mówimy o formie gdy ktos dostaje cos chociaz
    > tego NIE CHCIAŁ. Autor wątku pisze "Potwierdzanie przez odbiorców
    > chęci otrzymywania da b. małe efekty" - ciekawe czemu? Bo odbiorcy
    > poprzednio byli uszczesliwiani mailami na siłe? I Ty uwazasz ze to
    > nie spam?

    chrzanienie. rownie dobrze mogl miec na mysli, ze teraz musialby wyslac
    maila z informacja o nowej ustawie i prosba o potwierdzenie dalszej
    checi otrzymywania maili. ja to tak zrozumialem. sam zreszta z rok
    temu, kiedy moja baza miala blisko 5 tysiecy emaili wyslalem podobny
    email z prosba o potwierdzenie checi dalszego otrzymywania maili. zaraz
    po wysylce skasowalem wszystkie 5 tysiecy adresow i teraz baza
    zapelniala sie od nowa tylko zainteresowanymi osobami. okazalo sie, ze
    chec potwierdzilo z 200 osob (wynik troche zafalszowany bo po kilku
    latach kupe kont typu friko.onet.pl, poland.com, hoga.pl arena.pl po
    prostu nie istnialo). wiec taka akcja rzeczywiscie drastycznie
    uszczupli mu baze. nie mniej ja osobiscie wole mniejsza baze a samych
    zainteresowanych osob. obecnie mam taki system ktory wymaga
    potwierdzenia subskrypcji poprzez podane konto mailowe, wypisac mozna
    sie w kazdej chwili w ten sam sposob bez zadnych problemow.

    > No wlasnie. Radzę Ci skorzystać z tej rady:-))))))

    nie widze takiej potrzeby. to nie ja nadinterpretuje czyjes posty.
    jak facet przyjdzie do sklepu po super ostry noz to tez zwyzywasz, ze
    jest morderca???

    EOT