  • 1. Data: 2004-12-18 17:33:43
    Temat: usprawiedliwienie nieobecności na rozprawie strony
    Od: "wiolka" <w...@a...pl>

    Witam

    Czy sąd uwzględni usprawiedliwienie nieobecności wynikającej z poniższych
    danych

    rozprawa w Gdańsku a strona jest teraz na delegacji w Krakowie
    no i niestety wykonuje umowę zlecenie i za bardzo nie ma możliwości stawić
    się
    na rozprawie bo może straci zlecenie. Możecie mi powiedzieć jak w praktyce
    ustosunkuje się sąd. Czy może lepiej załatwić sobie L4 ....

    z góry thx za wszystkie odpowiedzi

    pzdr Robert

  • 2. Data: 2004-12-18 18:27:57
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    wiolka napisał(a):
> [...]
    > na rozprawie bo może straci zlecenie. Możecie mi powiedzieć jak w praktyce
    > ustosunkuje się sąd. Czy może lepiej załatwić sobie L4 ....

    Pomijając resztę pytania na które nie znam odpowiedzi, AFAIK L4
    interesuje ZUS i pracodawcę, a zwolnienia akceptowane przez sąd mogą
    wydawać tylko określeni lekarze i napewno nie na drukach L4.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2004-12-18 18:34:24
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pomijając resztę pytania na które nie znam odpowiedzi, AFAIK L4
    > interesuje ZUS i pracodawcę, a zwolnienia akceptowane przez sąd mogą
    > wydawać tylko określeni lekarze i napewno nie na drukach L4.

    ja mialem egzamsy 10,11 9 rozprawe -napisalem wczesniej pisemko,
    Uprzejmie informuje ze dnia tego i tego nie bede mogl sie stawic
    z pwoodu takiego i takiego, prosze o wyznaczenie innego terminu(...)

    niedawno mialem kolejny termin, zadnego halo nie bylo.

    P.

  • 4. Data: 2004-12-18 19:28:15
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "wiolka" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > się
    > na rozprawie bo może straci zlecenie. Możecie mi powiedzieć jak w praktyce

    w praktyce wystarczy jak strona zlozy wniosek o wyznaczenie nowego terminu i
    poda powod firma potwierdzi delegacje ... sad napewno odroczy na pozniejszy
    termin

    Sandra

  • 5. Data: 2004-12-19 12:01:50
    Od: "wiolka" <w...@a...pl>