  • 1. Data: 2004-12-18 15:58:22
    Temat: postępowanie uproszczone
    Od: "Piotrekd1" <p...@i...pl>

    czy ktos moze mi wyjasnic co znaczy rozprawa w postepowaniu
    uproszczonym??????

  • 2. Data: 2004-12-18 16:18:45
    Temat: Re: postępowanie uproszczone
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Piotrekd1 wrote:

    > czy ktos moze mi wyjasnic co znaczy rozprawa w postepowaniu
    > uproszczonym??????

    cywilnym czy karnym?

    KG

  • 3. Data: 2004-12-18 16:25:05
    Od: "Piotrekd1" <p...@i...pl>

    karnym.Na jakiej zasadzie taka rozprawa sie odbywa????
    Uzytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisal w wiadomosci

  • 4. Data: 2004-12-18 16:34:16
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Piotrekd1 wrote:

    > karnym.Na jakiej zasadzie taka rozprawa sie odbywa????

    A wiesz jak w ogóle wygląda rozprawa? Bo ta niewiele się różni; jest
    tylko jeden sędzia (nie ma ławników), prokurator zwykle się nie pojawia,
    można wydawać wyroki zaoczne - to chyba najbardziej rzucające się w oczy
    różnice.

    KG

  • 5. Data: 2004-12-18 16:37:38
    Od: "Piotrekd1" <p...@i...pl>

    czyli jest mozliwosc taka , ze w momencie pojawienia sie na
    rozprawie glownej bedzie juz wyrok????

  • 6. Data: 2004-12-18 18:29:16
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Piotrekd1 wrote:
    > czyli jest mozliwosc taka , ze w momencie pojawienia sie na
    > rozprawie glownej bedzie juz wyrok????

    jak będzie wyrok to nie będzie już rozprawy...

    KG