  • 1. Data: 2002-06-13 21:56:48
    Temat: urlop szkoleniowy PILNE !!!!!!!!
    Od: "Dj[B]" <d...@n...pl>

    jestem zatrudniony na czas okreslony od dnia 02.05.2002 do ostatniego
    pazdziernika 2002 (moja pierwsza legalna praca)

    koncze studia magisterskie obrona koniec czerwca
    czy nalezy mi sie jakis urlop szkoleniowy z tego tytulu ile i gdzie o tym
    szukac????
    w razie dodatkowych pytan prosze na prv dzieki za wielka pomoc
    licze na was!!!!
    pozdrawiam DjB

  • 2. Data: 2002-06-15 05:17:08
    Temat: Re: urlop szkoleniowy PILNE !!!!!!!!
    Od: "Radek" <o...@p...onet.pl>

    czesc
    > koncze studia magisterskie obrona koniec czerwca
    > czy nalezy mi sie jakis urlop szkoleniowy z tego tytulu ile i gdzie o tym
    > szukac????
    wg kodeksu pracy to nie,
    żeby dostac urlop szkolny trzeba podpisać specjalna umowa z pracodawca, w
    mojej stoi ze musze trzy lata ( z tego co slyszalem to jest to raczej
    standard) odpracowac u pracodawcy zeby nie ponosic zadnych kosztow np.
    zwrot kosztow za urlop .
    Taka umowa opłaca sie w przypadku studiow wieczorowych lub zaocznych. Mozna
    dostac dofinansowanie, zwalniac sie godzine wczesniej do szkoly, 20 dni
    dodatkowo doliczane do urlopu platnego ( w semestrze dyplomowym jeszcze
    dodatkowo 20 dni) :-)
    Radek

  • 3. Data: 2002-06-15 11:59:16
    Od: "Dj[B]" <d...@n...pl>