  • 1. Data: 2002-06-13 21:32:51
    Temat: rekojmia
    Od: Lukasz Stolowski <s...@w...pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    na wstepie powiem ze jestem tutaj pierwszy raz i nie czytam Waszej
    grupy. Co mnie tu sprowadzilo?
    Jakis miesiac temu kupilem motocykl uzywany od prywanej osoby.
    ogladalem motocykl osobiscie nasluchiwalem i wydal mi sie ok.
    sprzedajacy oczywiscie podtrzymal ze motorek jest ok :) po
    przejechaniu 400 Km zaczelo cos stukac no i koniec koncow pojazd stoi
    w serwisie z rozklekotanym walem korbowym. i teraz moje pytanie: czy
    moge ubiegac sie o zwrot kosztow naprawy? powiem ze moto kupilem za
    5500zl i chcac wymienic zepsute czesci na NOWE wydalbym 2700. taniej
    bedzie regenerowac stare czesci ale to inna historia.
    no wlasnie moge czy nie. w umowie mam taki podpunkt:
    "Kupujacy oswiadcza ze stan techniczny pojazdu jest mu znany", ale
    przeciez nie wiedzialem nic o luzach na wale (jeszcze wtedy nic
    takiego nie
    bylo slychac a sprzedajacy mowil ze nic sie nie dzieje).

    prosze o pomoc. wiem ze powinienem oddac go najpierw do serwisu. ale
    juz za pozno...

    pozdrawiam
    Lukasz Stolowski

  • 2. Data: 2002-06-13 21:34:43
    Temat: Re: rekojmia
    Od: Lukasz Stolowski <s...@w...pl>

    jeszcze jedno :))
    przepraszam z gory za to ze pewnie wysylam post podobny do setki
    innych wyslanych wczesniej. ale prosze jednak cos mi powiedziec na ten
    temat
    :))

    Lukasz Stolowski

  • 3. Data: 2002-06-14 07:35:57
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Thu, 13 Jun 2002, Lukasz Stolowski wrote:

    >+ jeszcze jedno :))
    >+ przepraszam z gory za to ze pewnie wysylam post podobny do setki
    >+ innych wyslanych wczesniej. ale prosze jednak cos mi powiedziec na ten
    >+ temat

    http://groups.google.com.pl/advanced_group_search?q=
    +r%C4%99kojmia+OR+r%C4%99kojmi+OR+r%C4%99kojmi%C4%85
    +group:*.prawo&num=100&hl=pl&lr=&ie=UTF8&oe=UTF8&sco
    ring=r&as_qdr=y

    kliknąć i przeczytać wszystkie linki prowadzące od:

    http://groups.google.com.pl/groups?as_q=&num=100&as_
    scoring=r&hl=pl&ie=UTF8&oe=UTF8&btnG=Szukaj+z+Google
    &as_epq=&as_oq=r%C4%99kojmia+r%C4%99kojmi+r%C4%99koj
    mi%C4%85&as_eq=&as_ugroup=*.prawo&as_usubject=&as_ua
    uthors=&as_umsgid=&lr=&as_drrb=q&as_qdr=y&as_miny=19
    81&as_minm=5&as_mind=12&as_maxy=2002&as_maxm=6&as_ma
    xd=14

    Gdzieś połowa bedzie na temat !

    >+ :))

    -:))