  • 1. Data: 2002-06-13 20:51:54
    Temat: Pytanie o wiatówi - broń pneumatyczna- gładkolufowa
    Od: "TP" <j...@w...pl>

    Czy teraz potrzebne jest zezwolenie na posiadanie wiatrówki gładkolufowej
    kalibru 4,5 mm?? Proszę o fachową odpowiedź, ponieważ chcę wykorzystać ją do
    mini konkuru strzeleckiego - kameralny, a nie wiem czy tak można!
    Piotr

  • 2. Data: 2002-06-13 21:20:57
    Od: "TP" <j...@w...pl>

    Proszę o podanie w razie mozliwości dokładnego przepisu posepowania!
    Z góry dziękuje i pozdrawiam
    Piotr

    Użytkownik TP <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aeb0hu$5sg$...@n...tpi.pl...

  • 3. Data: 2002-06-14 04:13:58
    Od: Daniel <d...@h...pl>

    In article <aeb0hu$5sg$1@news.tpi.pl>, j...@w...pl says...
    > Czy teraz potrzebne jest zezwolenie na posiadanie wiatrówki gładkolufowej
    > kalibru 4,5 mm?? Proszę o fachową odpowiedź, ponieważ chcę wykorzystać ją do
    > mini konkuru strzeleckiego - kameralny, a nie wiem czy tak można!

    IMHO nie trzeba zezwolenia. Swiadczy o tym art 4 w zw z art 8 /a
    contrario/ ustawy o broni i amunicji . Ale niech to ktos potwierdzi bo
    nie wiem czy dobrze rozumiem def. ustawową /bardzo techniczna/

    art 8.w rozumieniu ustawy bronią pneumatyczną jest niebezpieczne dla
    życia lub zdrowia urządzenie, które w wyniku działania sprężonego gazu
    jest zdolne do wystrzelenia pocisku z lufy gwintowanej albo z elementu
    ją zastępującego, a przez to do rażenia celów na odległość.

    --
    Pozdrawiam,
    Daniel

  • 4. Data: 2002-06-14 04:16:15
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    "TP" <j...@w...pl> wrote in news:aeb0hu$5sg$1@news.tpi.pl:

> [...]
    > gładkolufowej kalibru 4,5 mm?? Proszę o fachową odpowiedź, ponieważ
    > chcę wykorzystać ją do mini konkuru strzeleckiego - kameralny, a nie

    To jest 100% legalne.

    --
    Rafał 'Raf256' Maj