  • 1. Data: 2009-04-01 08:17:59
    Temat: umowa dzierzawy na 10 lat z mozliwoscia jej zerwania po 5 latach...
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl>

    ...w przypadku kiedy wlasciciel chce sprzedac nieruchomosc.
    Czy taka umowa w ogole ma sens? Po co pisac umowe na 10 lat skoro mozna
    ja zerwac po 5??? Nie widze w tym logiki.

  • 2. Data: 2009-04-01 20:42:23
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > ...w przypadku kiedy wlasciciel chce sprzedac nieruchomosc.
    > Czy taka umowa w ogole ma sens? Po co pisac umowe na 10 lat skoro mozna ja
    > zerwac po 5??? Nie widze w tym logiki.

    Jest swoboda umów, możesz pisać co chcesz jak nie jest sprzeczne z prawem.

  • 3. Data: 2009-04-03 10:10:58
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    LA wrote:
    > Użytkownik "KK" <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jest swoboda umów, możesz pisać co chcesz jak nie jest sprzeczne z prawem.

    sprzeczne z prawem tez moze byc - po prostu trudniej to pozniej
    wyegzekwowac :-))

    Pozdro

    maseł