  • 1. Data: 2009-04-01 07:22:09
    Temat: ja tez zostałam w to wkrecona
    Od: " madlena3" <b...@N...gazeta.pl>

    ja rowniez chcilam sprobowac darmowe testowanie 10dniowe a teraz grożą mi
    komornikiem i sądami. przeciez to jest wprowadzanie w błąd "potencjalnych
    klientów" bo ani na maila nie przyszło nic na temat tego, że darmowe
    testowanie dobiega końca i teraz trzeba bedzie płacic!!!
    skopiowałam to z ich strony:
    Tak, chcę testować przez 10 dni!
    Prosimy o poprawne wypełnienie formularza.
    Państwa dane będą przetwarzane z zachowaniem ich poufności.
    jakos nie ma slowa o płaceniu!!!! ja nie zamierzam
    w razie czego jest nam więcej ;)

  • 2. Data: 2009-04-01 07:39:09
    Temat: Re: ja tez zostałam w to wkrecona
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    madlena3 napisał(a):

    > ja rowniez chcilam sprobowac darmowe testowanie 10dniowe a teraz grożą mi
    > komornikiem i sądami.

    A co testowałaś? Mikser? ;P

    j.

    --
    "Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
    płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania

  • 3. Data: 2009-04-02 10:42:55
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik madlena3 napisał:

> [...]
    > Państwa dane będą przetwarzane z zachowaniem ich poufności.
    > jakos nie ma slowa o płaceniu!!!! ja nie zamierzam

    Sugerował bym pisanie w wątku Tristana, a nie tworzenie następnego.
    Daj linka do tego programu, to chętnie poczytam co tam wymodzili.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 4. Data: 2009-04-02 10:47:07
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tapatik pisze:

    > Sugerował bym pisanie w wątku Tristana, a nie tworzenie następnego.
    > Daj linka do tego programu, to chętnie poczytam co tam wymodzili.

    Zapewne:

    http://www.pobieraczek.pl/

    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2009-04-02 15:26:19
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 2 Kwi, 12:47, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >    Zapewne:
    >
    > http://www.pobieraczek.pl/

    Heh... ludzie maja poysly - ciekawe jak szybko to zamkna.

    Sprawdzal moze to ktos - to jest zwykly program p2p czy cos w stylu
    RS?

    Pozdrawiam
    Rafal