  • 1. Data: 2009-04-01 04:52:58
    Temat: nakaz sanepidu i basen w Łodzi
    Od: "-" <d...@o...WYYYTNIJ.pl>

    Szanowni Państwo

    W dniu 20 marca 2009 roku ze zdziwieniem przeczytałem w łódzkiej prasie, iż
    łódzki Sanepid zezwolił na otwarcie jednego z basenów na Fali. Po zapoznaniu
    się ze stroną internetową Sanepidu doszedłem do wniosku, że z dniem 13 marca
    wydany został nakaz zamknięcia "basenu z grotą". Tak więc w dniach 13 - 19
    marca 2009 roku jakiś basen na Fali powinien być nieczynny.

    Tak na pewno nie było i niniejszym pismem wzywam do podjęcia działań
    wyjaśniających ten fakt i ukarania winnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa
    na przyszłość osób odwiedzających te baseny jak i do uświadomienia osobom,
    które to korzystały z basenów w tym okresie o grożącym im
    niebezpieczeństwie.

    W dniach 14-15 marca 2009 roku cała moja rodziną z dziećmi i rodziną
    znajomych oraz tysiącem innych osób korzystałem z basenów na Fali nie
    dostrzegając zamkniętego basenu. Natomiast dostrzegliśmy taśmę budowlaną na
    wejściu do groty (taśma nad taflą wody) co mniemam miało oznaczać zamknięcie
    "basenu z grotą". Widać świadomość właścicieli Fali jest tak wielka iż
    wygrodzenie powietrza nad wodą zapobiega przedostawaniu się bakterii
    chorobotwórczych do pozostałej części basenu, w której przebywają osoby,
    które słono zapłaciły za możliwość zakażenia bakteriami gronkowca
    złocistego.

    SKANDAL !!!

    Dzieci bawiły się przy grocie w wodzie a taśma nie była przeszkodą by się do
    niej dostać.

    Sądzę, iż władze Fali świadomie naraziły na niebezpieczeństwo kąpiących się
    w tym basenie a zrobiły to z chęci zysku. Zasłonięcie groty było wybiegiem,
    wymówką zupełnie nie adekwatną do grożącego niebezpieczeństwa.

    Gdyby Prokuratura nie wiedziała co robić to podpowiadam:

    - należy natychmiast zabezpieczyć nagrania z kamer przemysłowych obiektu,

    - przesłuchać pracujących wtedy ratowników,

    - sprawdzić w Sanepidzie w jakich dniach baseny powinny być zamknięte i w
    jaki sposób powinno być to zrobione by nie narazić kapiących na ryzyko
    utraty zdrowia.

    Liczę na szybką reakcję na powyższe Zgłoszenie Dokonania Przestępstwa i
    zapobieżenie w przyszłości takich aktów chciwości, które noszą znamiona
    działań kryminalnych.

    Jeżeli miasto kupiło Fale to przestępstwo dokonał przedstawiciel miasta - i
    to będzie miejsce, od którego ewentualni poszkodowani będą dochodzili
    odszkodowań i mam nadzieję, że nie będzie to powodem tuszowania całej
    sprawy. Co skrupulatnie obiecuję sprawdzić.

    Z poważaniem

  • 2. Data: 2009-04-01 05:30:30
    Temat: Re: nakaz sanepidu i basen w Łodzi
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>