  • 1. Data: 2005-01-20 14:07:12
    Temat: ulgi komunikac. mogę korzystać czy nie?
    Od: "Kajka" <l...@o...pl>

    Sądownie wywalczyłam otrzymanie dodatku pielęgnacyjnego. W momencie składania
    wniosku o jego przyznanie miałam orzeczoną dawną DRUGĄ grupę inwalidzką. Czy
    skoro w orzeczeniu sądu jest napisane że dodatek pielęgnacyjny został mi
    przyznany, to jest to tożsame z tym że mam teraz PIERWSZĄ grupę mimo, że
    wyraźnie w orzeczeniu to nie jest sprecyzowane? Czy jest możliwe posiadanie II
    grupy i otrzymywanie dodatku? W zusie nikt nic nie wie, a dla mnie jest to
    istotne bo nie wiem czy ja i mój opiekun możemy korzystać z ulg w środkach
    komunikacji czy nie? Może ktoś zna taki przypadek?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-01-20 14:51:14
    Temat: Re: ulgi komunikac. mogę korzystać czy nie?
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "Kajka" <l...@o...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:40aa.0000096a.41efbb0f@newsgate.onet.pl

> [...]
    > dodatku? W zusie nikt nic nie wie, a dla mnie jest to istotne bo nie
    > wiem czy ja i mój opiekun możemy korzystać z ulg w środkach komunikacji

    Prawo do korzystania z ulg w przejazdach
    komunikcyjnych daje posiadana "Legitymacja
    Osoby Niepełnosprawnej" wydana przez
    Miejski Zespół do Spraw Orzekania o
    Niepełnosprawności, a nie fakt przyznania
    praw do pobierania zasiłku pielęgnacyjnego.
    ZUS'owska legitymacja daje tylko prawo do
    bezpłatnej (hehehe!) służby zdrowia.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Na tylnym siedzeniu siedział mężczyzna, który miał

  • 3. Data: 2005-01-20 16:44:26
    Temat: Odp: ulgi komunikac. mogę korzystać czy nie?
    Od: "Jacek Kawecki" <j...@i...pl>

    Użytkownik Kajka <l...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:4...@n...onet.pl...
> [...]
    > istotne bo nie wiem czy ja i mój opiekun możemy korzystać z ulg w środkach
    > komunikacji czy nie? Może ktoś zna taki przypadek?

    To powinno Ci wszystko wyjaśnić:

    http://www.niepelnosprawni.info/labeo/app/cms/x/3544

    J.K.