  • 1. Data: 2005-01-20 14:05:08
    Temat: [WRC] Dzial Rejestracji a notarialna kopia faktury
    Od: Szyszkowa <s...@p...gazeta.pl>

    Witam.
    Na jakiej podstawie urzednik moze żądac oryginalu faktury pomimo
    posiadania przeze mnie potwierdzonej notarialnie kopii ?

    Chcialem zarejestrowac samochod. Jedna z faktur (wystawiona przez EFL
    poprzedniemu wlascicielowi) nie byla oryginalem. Urzedniczka
    stwierdzila, ze albo dostarcze otyginal, albo (gdybym chcial pozostac
    przy kopii) musze doniesc zaswiadczenie z ktorego wynika, ze EFL moze
    handlowac samochodami.

    Zapytana o podstawe skierowala mnie do sekretariatu, gdzie po zlozeniu
    wniosku, jutro mam otrzymac odpowiedz.

    Wedlug tego co wiem, np. zarejestrowanie samochodu z tym samym kompletem
    dokumentow w Walbrzychu nie stanowi problemu.
    Kolejna autorska interpretacja prawa w wykonaniu urzednikow z Wroclawia ? :(