  • 31. Data: 2008-04-30 09:50:38
    Temat: Re: udostepnianie tresci smsow
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > W archiwizacje wszystkich rozmow akurat watpie. Zbyt droga i wielka
    > infrastruktura bylaby do tego potrzebna.

    to ceny rozmów telefonicznych w polsce nie są dla ciebie drogie? i na co
    niby idą te wielkie pieniądze? bardzo prawdopodobne że na archiwizację
    rozmów, oraz utrzymanie ekipy szpiegów zajmujących się tym oraz
    przesłuchiwaniem tych rozmów

    p.s. spróbuj w telefonicznej rozmowie z kochanką powiedzieć: tusk to h** a
    może się okazać że w ciągu miesiąca stracisz pracę i kto wie jeszcze co:O(

  • 32. Data: 2008-04-30 09:54:00
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > kolega pracował kilka lat w plusie, zapewniał mnie że wszystkie rozmowy są
    > archiwizowane i ponadto każda rozmowa przepuszczana jest przez program o
    > którym wcześniej pisałem... sam z ciekawości teraz czytam ustawy..

    weź nie pisz głośno, bo newsy też są przepuszczane i dojdą do kolegi i
    straci pracę:O(

  • 33. Data: 2008-04-30 09:58:39
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Apr 2008 11:01:18 +0200, krzysiek napisał(a):

    > niestety tak jest kolego, trzymają rozmowy przez 5 lat. Dodatkowo w
    > sytemie działa program (u wszystkich operatorów) jeżeli wykryje słowa
    > w/g klucza przekazuje rozmowę do analizy

    Tia, muszę sobie odświeżyć Bourne'a: 'Treadstone' -- pipipipii -- 'Sir,
    the Echelon has spotted the codeword 'treadstone' ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytej Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 34. Data: 2008-04-30 10:03:49
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Olgierd <n...@r...org> pisze:

    > Tia, muszę sobie odświeżyć Bourne'a: 'Treadstone' -- pipipipii -- 'Sir,
    > the Echelon has spotted the codeword 'treadstone' ;-)

    Ja kiedyś spostrzegłem specjalny nagłówek w postach: X-Fuck-Echelon: .... ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@p...onet.pl : a...@x...wp.pl
    Gdyby nos Kleopatry był krótszy, inne byłyby losy świata.

  • 35. Data: 2008-04-30 10:07:40
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Kłopot z obiegiem informacji: wiedzieli z podsłuchu przed 11 IX, że samoloty uderzą
    w wieżowce, tylko nie zdążyli
    przetworzyć.

    Ale technicznie ciekawsze jest "podsłuchiwanie" przesyłanych netem obrazów, czyli
    rysunków, bo przecież terrorysci
    głąbami nie są i bez sensu nie gadają przez komórkę, a mogą coś nabazgrolic po
    hebrajsku na kartce i przesłać jako ten
    gif, jpg czy podobny.
    JaC

    -----

  • 36. Data: 2008-04-30 10:18:16
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 30 Apr 2008 12:07:40 +0200, 666 napisał(a):

> [...]
    > sensu nie gadają przez komórkę, a mogą coś nabazgrolic po hebrajsku na
    > kartce i przesłać jako ten gif, jpg czy podobny.

    Nie trzeba nic bazgrać, wystarczy zwykły szyfr. Tj. niezwykły ;-)

  • 37. Data: 2008-04-30 10:23:09
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "tatim" <t...@g...com> napisał
    > chodzi o marzec 2008

    Treści przeszłe nie są nigdzie gromadzone, chyba, że *wcześniej* była
    zlecona kontrola operacyjna danej osoby.

  • 38. Data: 2008-04-30 10:24:19
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał
    > treści smsów a nawet rozmowy głosowe są archiwizowane...

    Zasadmiczo nie, patrz Ustawa Prawo Telekomunikacyjne. Są wyjątki.

  • 39. Data: 2008-04-30 10:33:03
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    Dnia 30.04.2008 gargamel <s...@d...na> napisał/a:
> [...]
    > niby idą te wielkie pieniądze? bardzo prawdopodobne że na archiwizację
    > rozmów, oraz utrzymanie ekipy szpiegów zajmujących się tym oraz

    Spiskowa teoria dziejow zawsze w modzie ;)

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * Jabber ID: v...@c...pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ5JIV *

  • 40. Data: 2008-04-30 10:38:55
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > IMHO w Plusie gorzej, bo nie masz bilingu SMS-ów (AFAIK biling SMS-ów jest
    > w Orange), jedynie zbiorczo ich liczbę do
    > danej sieci w miesiącu.
    > JaC
    >

    > -----

    a najlepiej jest w erze, jest biling, ale nie ma numery odbiorcy tylko numer
    bramki, jakze sie wk. kiedy kiedys wlasnie w tym celu zamowlilem platne
    bilingi/